تکرار/

آندره آغاسی: به خاطر پدرم از تنیس متنفرم/ نوشته هایم برای پدرم جذاب نیست

آندره آغاسی تنیسور نامدار ایرانی، امریکایی گفت: به خاطر پدرم از تنیس متنفرم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، آندره آغاسی اسطوره اسبق دنیای تنیس با حضور در یکی از شبکه های تلویزیونی در ایتالیا اظهارات عجیبی کرد که این اظهارات باعث شگفتی بسیاری از مردم اروپا شد.

وی در رابطه با مسائل مختلفی حرف زد و از دلیل واقعی انتشار کتابش که در آن از بسیاری از حقایق پرده برداشته بود گفت که به شرح زیر است:
 
در سال 2009 میلادی کتاب من که مربوط به زندگینامه شخصی من است به طور رسمی متشر شد و این کتاب با توجه به محتویاتی که داشت مورد استقبال شدید مردم قرار گرفت.
 


من نمی خواستم کتابی بنویسم که در آن عملکرد خود را در دنیای حرفه ای تنیس نشان داده و نتایج کسب شده را برجسته کنم. واقعیت این بودم که می خواستم بفهمم چه کسی بودم و به چیزی تبدیل شده ام.

در حین نوشتن کتاب متوجه شدم که از سال‌های ابتدایی جوانی‌ام از تنیس متنفرم بوده‌ام.
 
زمانیکه این کتاب را می نوشتم فهمیدم که همه ما در حال شنا کردن برای عبور از اقیانوس هستیم، اقیانوسی که زندگی نام دارد ولی همه مردم هم در طول عمرشان موفق به انجام این کار نمی شوند ولی من مجبور بودم تا پایان اقیانوس شنا کنم تا بلکه بتوانم دلایل لازم برای خود را می یافتم.
 

دیگر نمی خواستم به خاطر پدرم پول و مربیان تنس بازی کنم. می خواستم فرصتی برای خود ایجاد کرده و از خودم دور شوم. درست در آن زمان بودکه به خودم گفتم: چرا انتخاب نمی کنم؟
همیشه باید برای کاری که انجام می دهی دلیل داشته باشی ویا چیزی شبیه به انگیزه.

آندره آغاسی موسس بنیاد آموزش آندره آغاسی است که به نام خودش فعالیت می کند و در حال حاضر هزار و سیصدو دانش آموز آمریکایی در آن مشغول تحصیل هستند.
 


وی دراین رابطه گفت: من از طریق ایجاد این بنیاد 175 میلیون دلار طی 20 سال اخیر درآمد داشته ام.

در حال حاضر ما موفق به راه اندازی 27 مدرسه شده ایم که سال آینده تعداد آن 2 برابر خواهد شد و قصد داریم تا در آینده نزدیک این تعداد را چندین برابر کنیم.

آغاسی همچنین در خصوص روابط بسیار بدی که با پدرش داشته و تمرینات سختی که توسط پدرش بر وی تحمیل می شد این چنین توضیح داد: زمانی که داشتم کتابم را می نوشتم به دیدن پدرم رفتم و او وقتی فهمید که در حال حاضر من مشغول به چه کاری هستم گفت: برایم جالب نیست که هرچه می خواهی بر زبان آوری من خیلی خوب می‌دانم که چه کاری انجام داده‌ام و اگر فرصت فراهم می شد، دوباره تمام آن کارها را تکرار می کردم ولی فقط یک تغییر در کارهایم انجام می دادم و آن این بود که اجازه نمی دادم تو وارد دنیای تنیس شده و تنیس بازی کنی، اگر زمان بر می گشت کاری می کردم تا وارد دنیای بیس بال و یا گلف شوی زیرا اگر در این رشته ها کار می کردي می توانستی مدت طولانی تری فعالیت کرده و پول بیشتری بدست آوری!
 
پايان متن/زر
برچسب ها: آغاسی ، تنیس ، تنفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار