اردوي مشترک تيم ملي کاراته بانوان با تيم ملي ترکيه

در ادامه برپايي اردوهاي تيم ملي کاراته بانوان در بخش بزرگسال، اردوي مشترک تيم ايران و ترکيه از 24 آبان آغاز مي شود.

ستاره موسوي مربي تيم ملي کاراته بانوان رده سني بزرگسالان به خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: در ادامه روند تمرينات تيم ملي تصميم گرفتيم که يک اردوي مشترک با تيم ملي ترکيه داشته باشيم که اين تمرينات در روند رو به رشد بچه ها تأثير بسزايي دارد. از جمله 24 آبان وارد اردوها مي شويم که اين اردوها يک هفته به طول مي انجامد.

وي تصريح کرد: تيم ملي ترکيه که قهرمان جهان است يک حريف تمريني بسيار خوب براي تيم ملي ما در آستانه حضور در مسابقات آسيايي به شمار مي رود.

وي ادامه داد: تيم ملي ترکيه که وارد کشور ما مي شود، تشکيل شده از 5 کوميته رو که 2 ، 3 نفر آنها قهرمان جهان هستند، و ما به اين تمرينات و اردوي مشترک بسيار خوشبين هستيم.

وي اضافه کرد: برآنيم تا تعامل خوبي با مربي اين تيم داشته باشيم و در کنار تمرينات، از تجربيات وي استفاده کنيم چرا که تيم ترکيه ميادين جهاني زيادي را تجربه کرده است و ما نبايد اين فرصت پيش آمده را به راحتي از دست بدهيم. براي ارتقا هرچه بهتر تيم ملي کاراته بانوان بايد از کوچکترين فرصت ها، بيشترين استفاده را ببريم.

موسوي گفت: من به عنوان مربي تيم ملي به کاراته ايران ايمان دارم و مطمئنم که در مسابقات آسيايي دست پرخواهيم بود با روند تمرينات ملي پوشان که ما شاهد آن هستيم روزهاي خوبي را در مسابقات جهاني آسمان در سال آينده پيش بيني مي کنيم.

مطمئنا سکوهاي جهاني با اين انگيزه بالا و تمرينات پياپي بچه ها از ما را زير پاي ماست. روند تمرينات تيم ملي با نزديکتر شدن به مسابقات آسيايي امارات، فشرده تر و منسجم تر شده، و نيز برگزاري سوپرليگ قبل از اعزام خود يک امتياز مثبت براي ملي پوشان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار