معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 4 استان تهران گفت: با فرا رسیدن فصل زمستان و بارش نزولات آسمانی، معابر جنگل گردنه قوچک به علائم و تجهیزات ترافیکی تجهیز شد.

محمد مهدی میرزایی در گفتگو با   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: به منظور استفاده از ایمن شهروندان و گردشگران از جنگل ها و فضای سبز موجود در این بخش شمالی شرق تهران و کاهش خطرات و سوانح احتمالی ، معاونت حمل و نقل منطقه اقدام به ایمن سازی و تجهیز این جنگل ها به تابلوها و تجهیزات ترافیکی و هشدار دهنده و همچنین تعیین وضعیت نوع عملکرد معابر داخلی مجموعه کرد.
 
 معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 4 ادامه داد:  در این راستا 500 متر خط کشی  محوری انجام و بیش از70 تابلو انتظامی و  هشدار دهنده در محدوده این جنگل از بزرگراه شهید بابایی به سمت شمال نصب شده است.
 
 میرزایی تصریح کرد: با توجه به شیب تند برخی از معابر داخلی این گردنه، عملیات تجهیز،  ونصب گاردریل هم اکنون در دست اقدام قرار دارد که به زودی شاهد تکمیل آن خواهیم بود.
 
وی خاطر نشان کرد: در ادامه اجرای این طرح معابر یکی از بزرگترین و زیبا ترین مجموعه های تفریحی و گردشگری کوهستانی منطقه در جنگل های تلو برای استفاده عموم شهروندان ایمنی سازی و مناسب سازی شده است.

 

برچسب ها: طرح ، تجهیز ، معابر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار