با تبلت Tegra Note 7 راحت بازی کنید + معرفی و عکس

تبلت Tegra Note 7 برای علاقه مندان به بازی های رایانه ای ساخته شده است.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،یکی از کاربردهای مهم رایانه های لوحی یا همان تبلت های بازی کردن است.اما در این بین برخی شرکت ها در پی ساخت محصولاتی هستند که مختص بازی کردن می باشند و به جنبه های ارتقای گرافیکی در آن ها توجه بسیاری شده است.






یکی از تبلت های ساخته شده مخصوص بازی کردن Tegra Note 7 می باشد که اخیرا رونمایی شده و مهمترین برتری آن نسبت به مدل هایمشابه  قیمت ارزان می باشد که دارد.البته قیمت 199 دلاری باعث شده تا در برخی سخت افزارها Tegra Note 7 از مدل های مشابه عقب بماند.

بر اساس اعلامیه های رسمی از شرکت سازنده این تبلت دارای نمایشگر 7 اینچی IPS با رزولوشن 1280 در 800 است و ابعاد آن به ترتیب طول و عرض و ضخامت برابر 199 در 119 در 96 میلی متر می باشد.همچنین این تبلت 0.7 پوند وزن دارد که نسبت به نکسوس 7 کمی سبک تر است.





در قلب تبلت تگرا نوت 7 پردازشگر گرافیکی تگرا 4 با سرعت 1.8 گیگاهرتز قرار گرفته است.موتور گرافیکی این تبلت نیز جی فورس با 72 هسته می باشد.ظرفیت رم این تبلت نیز یک گیگابایت بوده و حافظه داخلی آن 16 گیگابایت ظرفیت دارد که این حافظه از طریق درگاه میکرو اس دی قابل ارتقا است.

تبلت Tegra Note 7 از سیمکارت پشتیبانی نمی کند و باتری آن 4100 میلی آمپر ظرفیت دارد.این تبلت می تواند به شبکه های اینترنت بی سیم پر سرعت متصل شود و از بلوتوث نسخه 4 پشتیبانی می کند.دوربین های به کار رفته در این تبلت 5 و 0.3 مگاپیکسلی هستند./م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار