اخراج دو مامور سرويس‎هاي مخفي آمريکا به اتهام رسوایی جنسی

روزنامه واشنگتن پست روز پنجشنبه گزارش داد دو مامور ارشد سرویس های مخفی آمریکا به اتهام اعمال خلاف عفت از جمع محافظان باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا اخراج شده اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه واشنگتن پست،‌ ایگناسیو زامورا از مسئولان ارشد نیروهای امنیتی رئیس جمهور که گلوله سلاح مورد استفاده در محل کارش را در اتاق زنی در هتل جا گذاشته بود و قصد داشت مجددا برای برداشتن آن گلوله به آن اتاق برود غافلگیر شد و تحقیق بین المللی درباره وی آغاز شد.

کارکنان ارشد امنیتی آمریکا در تحقیقات خود کشف کردند زامورا و یکی دیگر از ماموران ارشد سرویس های مخفی آمریکا به نام تیموثی باراکلو ایمیل های خلاف عفت برای فردی ارسال کرده اند.

به نوشته واشنگتن پست زامورا از کار برکنار و فرد دوم به واحد کاری دیگر منتقل شده است.

به موجب گزارش واشنگتن پست به نقل سرویس های مخفی آمریکا، زامورا در خارج از ساعت کاری خود با زن مزبور دیدار کرده بوده است اما یکی از گلوله های سلاح کمری اش را که در آورده بود در اتاق آن زن جا گذاشته بوده است و برای بازپس گرفت آن مجبور شده است هویت اصلی خود را در هتل فاش کند.

سرویس های مخفی و نیروهای زبده پلیس در آمریکا که مسئولیت حفظ امنیت رئیس جمهور و خانواده وی را بر عهده دارند از پارسال که یک مورد رسوایی جنسی مرتبط با محافظان آمریکایی در کارتاخنای کلمبیا گزارش شد به شدت تحت نظر قرار دارند.

باراک اوباما در ماه مارس زنی به نام جولیا پیرسون را به ریاست سرویس های مخفی کشور انتخاب کرد.

برای نخستین بار است که یک زن به این سمت برگزیده شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: رسوایی ، جنسی ، اخراج ، مخفی ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار