سرقت زن آرایشگر با غذای مسموم+عکس متهم

زن آرایشگر که با غذای مسموم از خانه دوستش سرقت کرده بود بعد از دستگیری لب به اعتراف گشود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ 23 و 30 دقیقه 31 شهریور امسال فردی با مراجعه به کلانتری 172 به مأموران اعلام کرد : ساعت 14 روز جاری و در نبود من ، زنی به نام الهام که از دوستان همسرم می باشد به منزل ما آمده و پس از بیهوش کردن همسرم اقدام به سرقت طلا و جواهرات و گوشی تلفن همراه وی کرده است.
 
زن شاکی در پایگاه نهم آگاهی حاضر و در اظهارات خود به کارآگاهان گفت : روز حادثه یکی از دوستانم به نام الهام که از طریق مراجعه به محل کارش در یک آرایشگاه زنانه دوست شده و مدتی نیز یکی از همسایگانمان بود ، با دو پرس غذا و دو عدد نوشیدنی به خانه آمد. بلافاصله پس از خوردن مقداری از نوشیدنی بیهوش شدم و پس از به هوش آمدن در بیمارستان و بازگشت به منزل، متوجه شدم که رشته زنجیر طلا و النگوهایم به همراه یک دستکاه لپ تاپ و گوشی تلفن همراهم سرقت شده است .
 
با توجه به اظهارات زن شاکی پرونده ، کارآگاهان پایگاه نهم آگاهی با مراجعه به محل کار و زندگی الهام در منطقه صالح آباد متوجه شدند که وی همزمان با زمان سرقت از این دو مکان متواری شده است .
 
با توجه به اطلاعات به دست آمده در خصوص هویت الهام ، کارآگاهان با بررسی بانک اطلاعات مجرمین سابقه دار موفق به شناسایی "الهام" به عنوان یکی از مجرمان سابقه دار در زمینه سرقت شدند که پیش از این نیز سه بار به اتهام سرقت در استان های غربی کشور دستگیر و روانه زندان شده بود .
 
با توجه به دلایل و شواهد به دست آمده در پرونده و اطمینان از ارتکاب سرقت از سوی "الهام" و در حالیکه وی با متواری شدن از محل های سکونت و کار خود هیچگونه رد و نشانی مشخص از خود به جای نگذاشته بود ، کارآگاهان پایگاه نهم آگاهی با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه الهام در خیابان هاشمی شده و او را ساعت 7 و 30 دقیقه 20 آبان دستگیر و به پایگاه نهم آگاهی منتقل کردند اما او در تحقیقات اولیه منکر تمامی اظهارات مالباخته شد و حتی مدعی شد که در تاریخ سرقت در شهرستان حضور داشته است .
 
در ادامه رسیدگی به این پرونده ، کارآگاهان اقدام به مواجهه حضوری میان مالباخته و متهم کردند . مالباخته پس از مواجهه حضوری با متهم و در تکمیل اظهارات خود به کارآگاهان گفت : الهام یک روز قبل از سرقت نیز به خانه ما مراجعه اما زمانی که متوجه حضور شوهرم در داخل خانه شد ، خیلی سریع و به بهانه اینکه با کسی قرار ملاقات دارد از خانه خارج و گفت که بعدا می آید . روز سرقت، الهام ابتدا با من تماس گرفت و اظهار داشت که می خواهد به خانه ما بیاید تا برای آخرین بار همدیگر را ملاقات کنیم ! و مدعی شد که قصد دارد تا برای همیشه به شهرستان رفته و در آنجا زندگی کند و از من درخواست کرد که نهار را وی از بیرون تهیه خواهد کرد که بعد از مدتی با دو پرس غذا و دو عدد نوشیدنی به خانه ما آمد و اولین سؤالی که پس از حضور در خانه از من پرسید این بود که آیا همسرم در خانه حضور دارد یا خیر و پس از اطمینان از نبود همسرم ، وارد خانه شد و پس از گذشت حدود یک ساعت و به بهانه خوردن نهار مرا بیهوش و اقدام به سرقت طلا و جواهراتم کرد.
 
متهم پس از مواجهه حضوری با مالباخته و در حالیکه کذب بودن اظهاراتش در خصوص حضور وی در شهرستان از سوی کارآگاهان محرز شده بود به ناچار لب به اعتراف گشود و به فروش طلا و جواهرات سرقتی در منطقه شهرری اعتراف کرد .
 
سرهنگ حسین زارع ، رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت : کارآگاهان پایگاه نهم آگاهی با شناسایی محل فروش طلا و جواهرات سرقتی در منطقه شهرری اقدام به شناسایی طلا و جواهرات سرقتی کرده و در بازرسی از مخفیگاه متهم نیز ، دیگر اموال کشف و بر اساس دستور مقام قضایی ، تمام اموال به مالباخته تحویل و متهم نیز با قرار قانونی روانه زندان شد .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار