معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 12، از بازدید دانش آموزان مدارس این منطقه از مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه خبر داد.

فخارمنش در گفتگو با   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: دانش آموزان محلات 13 گانه منطقه 12 طی سال تحصیلی جدید از مراکز آموزش و مشاوره گل و گیاه این منطقه بازدید خواهند کرد.
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور ارتقاء سطح آگاهی دانش آموزان با گونه های مختلف گیاهان، نحوه کاشت و نگهداری از گیاهان در دست اجرا  است.
 
فخارمنش با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: در این طرح دانش آموزان تحت نظارت کارشناسان مجرب فضای سبز شهرداری منطقه 12 با نحوه کاشت و نگهداری گیاهان و گونه های مختلف گیاهان دارویی اشنا می شوند.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برگزاری  دوره های آموزشی آشنایی با نحوه کاشت و نگهداری گیاهان و آشنایی با گیاهان دارویی به صورت مستمر در مدارس منطقه 12 از اقدامات اجرایی طرح است.
 
فخارمنش در پایان با اشاره به اقدامات دیگر معاونت امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 12 افزود: برگزاری دوره های آموزشی آشنایی با  نحوه کاشت و نگهداری گیاهان و نحوه نگهداری از گیاهان و درختچه های آپارتمانی، آشنایی با گیاهان دارویی ویژه شهروندان از اقدامات دیگر معاونت امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 12 است.
برچسب ها: بازدید ، تهران ، قدیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر عباس
۱۴:۴۴ ۲۵ تير ۱۳۹۳
این بخش خیلی خوبهء
آخرین اخبار