رشت /

آمادگی دستگاه های اجرایی استان گیلان برای فصل زمستان

راهکارهای ارتقای آمادگی دستگاه های اجرایی استان برای مقابله با مشکلات فصل زمستان در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران گیلان بررسی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت ، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان در این نشست گفت : همه دستگاه های اجرایی باید آماده باشند تا در فصل سرما کمترین مشکل برای مردم ایجاد شود .

محمد آقاجانزاده بر تامین سوخت استان تاکید کرد و افزود : شهرداران با تدابیر ویژه در سطح شهرها از بروز آبگرفتگی معابر جلوگیری کنند .

وی اظهار داشت : در حوزه راهها نیز اداره کل راه و شهرسازی نیروها و امکانات خودرویی خود را برای به وجود نیامدن مشکل برای راههای استان بسیج کنند .

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان با تاکید بر اینکه امسال باید بتوانیم شرایطی را ایجاد کنیم که کمترین مشکلات را در حوادث فصل سرد سال داشته باشیم ، گفت : نیروهای پلیس ، هلال احمر و اورژانس در همه راهها و مناطق کوهستانی و حادثه خیز استان باید حضوری چشمگیر داشته باشند .

محمد آقاجانزاده ادامه داد : باید آمادگی لازم توسط سازمان صنعت ، معدن و تجارت و شرکت های گاز و نفت وجود داشته باشد تا نانوایی ها در هنگام برف و در شرایط بحران تعطیل نشوند .

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان نیز در این جلسه گفت : مسئولین باید از تجربیات سال های گذشته بهره ببرند تا امسال کمترین مشکل را در فصل سرما در استان شاهد باشیم .

افشین عزیزی افزود : باید این آمادگی در همه دستگاه های اجرایی گیلان وجود داشته باشد تا در صورت وقوع شرایط خاص و بحران ، سریعا وارد عمل و مشکلات را برطرف کنند . /س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.