پس از قبول مسئولیت سرپرست دبیری فدراسیون کشتی؛

بنی تمیم: هدفی جز خدمت ندارم/ازاعتماد رسول خادم تشکر می کنم

سرپرست جدید دبیری فدراسیون کشتی گفت:نمی خواهم شعاربدهم اما مطمئن باشید تنها با هدف خدمت صادقانه به جامعه کشتی قبول مسئولیت کردم.

حمید بنی تمیم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:به عنوان عضو بسیار کوچکی از جامعه کشتی از این که شرایطی فراهم شده تا بتوانم به این رشته خدمت کنم خدا را شکر می کنم و امیدوارم به بهترین شکل ممکن از عهده این مسئولیت برآیم.

وی درباره این که با چه هدفی قبول مسئولیت کرده است گفت:به هر حال وقتی از جنس کشتی باشی دوست داری در هر جایگاه و مقامی که هستی به این رشته کمک کنی،من نیزبا هدف خدمت وارد میدان شدم و قصد دارم در کنار دکتر رسول خادم که از بزرگان این رشته در دنیاست برای موفقیت ورزش اول کشور تلاش کنم.

معاون توسعه منابع انساني اداره كل ورزش و جوانان استان خوزستان تصریح کرد:رسول خادم برنامه های بسیار بزرگ و ارزشمندی برای موفقیت و پیشرفت کشتی دارد که باید او را در راه رسیدن به این مهم کمک کرد، البته امیدورام مسئولان ورزشی کشور نیز نگاه ویژه ای به کشتی داشته باشند.

بنی تیم در پایان گفت:از رسول خادم به خاطر اعتمادی که به من جوان داشته تشکر می کنم و امیدورام به عنوان یک بازو بتوانم برای جامعه کشتی مفید باشم. در نهایت نیز ضمن رخصت از تمامی بزرگان کشتی از پهلوان محمدرضا توپچی که در این مدت به عنوان دبیر برای فدراسیون کشتی زحمت های فراوانی کشید قدرانی ویژه دارم. 

 گفتنی است عصر روز 25 آبانماه طي حكمي از سوي رسول خادم سرپرست فدراسيون كشتي، حميد بني تميم از ملي پوشان سابق كشتي فرنگي، دارنده مدال‌هاي قهرماني آسيا و دانشجويان جهان، معاون توسعه منابع انساني اداره كل ورزش و جوانان استان خوزستان و داراي مدرك دكتراي تربيت بدني، بعنوان دبير فدراسيون كشتي منصوب شد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: بنی تمیم ، کشتی ، دبیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.