عضو فراکسیون رهروان مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در برنامه‌های خود برای مبارزه با مافیای فساد و قدرت در ورزش و حوزه جوانان مصمم و با اراده است.

کمال‌الدین پیرمؤذن در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: گودرزی علاوه بر اینکه فردی ارزشی و کلان‌‌نگر است دارای شخصیتی ارزشمند و تخصصی بالا در حوزه ورزش و جوانان است که قطعاً امروز با حمایت اکثر نمایندگان به عنوان آخرین وزیر دولت یازدهم وارد کابینه می‌شود.

وی گفت: در قالب کمیسیون‌های مختلف و فراکسیون‌هایی همچون رهروان ولایت، مناطق مرزی و ورزش دیدگاه‌ها در مورد وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان مثبت است و بعید می‌دانم که گودرزی به عاقبت سه وزیر پیشنهادی دیگر مبتلا شود.

پیرمؤذن خاطرنشان کرد: با توجه به دیدگاه‌های مثبتی که وزیر پیشنهادی به حوزه جوانان و ورزش دارد، تلاش او برای توسعه این فضاهای ارزشمند و بروز و ظهور استعدادهای ورزشی در حوزه‌های مختلف انتظار این است که گودرزی امروز با رأی مثبت و نظر مساعد نمایندگان روبه‌رو شده و به عنوان وزیر ورزش و جوانان کار خود را آغاز کند.

عضو فراکسیون رهروان مجلس یکی از برنامه‌های اولویت‌دار وزیر پیشنهادی را تفکیک دو حوزه ورزش و جوانان، رسیدگی بیشتر و توجه جدی به حوزه جوانان اعلام کرد و ادامه داد: گودرزی قول داده که در هر دو حوزه معاونت قوی به کارگیری کند تا کارها با سامان و شایستگی‌های خاص به پیش برود.

وی یکی از برنامه‌های اولویت‌دار وزیر پیشنهادی را مبارزه بی‌امان با مافیای فساد و قدرت در فدراسیون‌ها و عرصه توجه به جوانان توصیف کرد و یادآور شد: با توجه به اینکه وزیر پیشنهادی فردی دلسوز، کاردان و صاحب دیدگاه در حوزه ورزش و جوانان است قطعاً حضور او می‌تواند در رأس فدراسیون حلال بسیاری از مشکلات و نارسایی‌ها باشد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: رأی اعتمادی که مجلس به گودرزی می‌دهد در حقیقت رأی به کارنامه قابل قبول اوست که به دور از نگاه سیاسی و چالشی سعی کرده تنها در حوزه ورزش و جوانان برنامه‌ریزی صحیح و کارآمدی را انجام دهد/س.

برچسب ها: اردبیل ، مبارزه ، با ، مافیای ، فساد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.