مجموعه هفت جلدی کتاب های رستاخیز خون ویژه محرم منتشر شد

مجتمع فرهنگی پژوهشی معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امورخیریه با فرار رسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام مجموعه هفت جلدی کتاب رستاخیز خون را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از  سازمان اوقاف و امور خیریه ،  معاونت فرهنگی و اجتماعی این سازمان با بررسی کتاب های موجود پیرامون امام حسین علیه السلام کتابی چهارده جلدی با نام «دانش نامه امام حسین علیه السلام» که نتیجه تلاش ده ساله محققین موسسه علمی – فرهنگی دارالحدیث را انتخاب و بصورت چکیده در دوره ای هفت جلدی منتشر  نموده است.
 
براساس این گزارش، این اثر حاصل جستجوی علمی در بیش از پانصد منبع تاریخی، حدیثی، فقهی، تفسیری و کلامی است و در این کتاب، درباره همه دوران های حیات حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام تحقیق شده است.
 
این گزارش می افزاید: از آنجا که مخاطبان این اثر ارزشمند عموم مردم نیستند، این مجتمع بر آن شد تا برای همه اعضای یک خانواده،اعم از زن و مرد؛کودک ، جوان و بزرگسال با پشتوانه آن کتاب تحقیقی، مجموعه ای به زبانی ساده و شیوا و قالبی هنرمندانه آماده و تقدیم کند.
 
این گزارش حاکیست ، دستاورد این اقدام، بسته ای فرهنگی شامل 1- عصر عاشورا (گزارش مستند و تاریخی از حوادث کربلا در عصر عاشورا) 2- پای سخن محبوب دل ها حسین علیه السلام ( چهل حدیث از حضرت سیدالشهداء علیه السلام) 3- ریحانه های دشت خون  (حسین علیه السلام و عاشورا، به روایت زنان) 4- روز عاشورا ( گزارشی مستند و تاریخی از حوادث روز عاشورا) 5- سلام او (ترجمانی از زیارت ناحیه مقدسه) 6- تا عاشورا  (گزارش مستند و تاریخی از ورود کاروان حسینی به کربلا تا شب عاشورا 7- عطر گل سرخ ( ویژه کودکان) است.
برچسب ها: هفت ، جلد ، محرم ، رستاخیز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار