منصوریان: بازیهای مرحله گروهی در عمان را شبیه سازی می کنیم

علیرضا منصوریان درباره بازی مقابل تیم گسترش فولاد تبریز به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، علیرضا منصوریان در این باره گفت: به هر جهت بازی دوستانه برای تیم ملی زیر 22 سال لازم بود و می خواستیم که 2 بازی در سه روز را برای بازیکنان مدلسازی کنیم که فردا هم به مصاف تیم ذوب آهن می رویم.

وی ادامه داد: تیم گسترش فولاد تیم جوانی است و میانگین سنی بازیکنان این تیم به میانگین سنی بازیکنان ما نزدیک بود.دو سال یا دو سال و نیم تفاوت سنی باعث شد تا بازی نزدیکی داشته باشیم. رسول خطیبی هم مربی بسیار خوبی است و همیشه تیم هایش فوتبال بازی کرده اند و هم در کار حمله و هم در کار ضدحمله موفق هستند و از نظر فیزیکی هم تیم بسیار خوبی دارند.اما بازیکنان ما هم خوب کار کردند و توانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم. ضمن اینکه در نیمه اول دو گل زدیم و از دید من در نیمه دوم از نیمه اول هم بهتر بودیم هر چند که یک گل زدیم.
 
منصوریان درباره بازی فردا مقابل ذوب آهن گفت: همانطور که قبلا هم گفته بودم ذوب اهن تیم باتجربه ای است و تجربه آسیایی هم داشته و میانگین سنی اختلاف خوبی با تیم ملی امید دارد. در هر حال بازی فردای ما مقابل این تیم هم مهم است و از رسانه ها می خواهم همانطور که در بازی مقابل گسترش فولاد کنار تیم ملی زیر22 سال بودند در بازی فردا هم حضور داشته باشند وبازی تیم ملی را ببینند.

علیرضا منصوريان درباره اعتراض برخي از بازيکنانش به داور گفت: به هر جهت در جلسه فنی با بازیکنان در این باره صحبت می کنیم. داور هر طور قضاوت کند جزیی از بازی است و بازیکنان باید بدون توجه به کیفیت داور، بازی کنند و مراقب کارتهای زرد و قرمز باشند. اين مسئله را حتما در جلسه فني پيگيري مي‌کنيم، شايد داور در يک بازي بد قضاوت کند يا بي‌قصد اشتباه کند اينها طبيعي است و من با بازيکنان خودم صحبت خواهم کرد که مراقب باشند تا به خاطر اعتراض کارت زرد و قرمز نگيرند. چون در رقابتهای نهایی این کارتها می تواند سرنوشت تیمها را عوض کند.

منصوریان در پایان گفت: از رسول خطیبی به خاطر اینکه حاضر شد تیمش با تیم ملی زیر22 سال بازی کند تشکر می کنم که به ما کمک کرد تا بتوانیم بازیهای مرحله نهایی مان را در عمان شبیه سازی کنیم. پس از بازی با ذوب آهن هم دو بازی دوستانه با تیم ملی زیر22 ساله های کره جنوبی در کیش انجام می دهیم و 5 روز قبل از مسابقات نهایی به مسقط خواهیم رفت تا تطبیق آب و هوایی را به خوبی انجام دهیم.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار