رئيس انجمن راگبي: اعزام به مسابقات اينچئون مناسب است/ کميته المپيک تکليفمان را مشخص کند

حسن ميرزاآقا بيگ اعزام ملي پوشان به مسابقات اينچئون را مناسب تر از مسابقات المپيک دانست و بيان کرد: کميته المپيک تکليفمان را زودتر مشخص کند.

حسن ميرزا آقا بيگ در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: تيم ملي راگبي مردان و زنان در مسابقات آسيايي هند عملکرد مناسب و قابل قبولي ارائه داده اند. با توجه به نتيجه قابل قبول ملي پوشان در مسابقات آسيايي درصد اعزام آنها به مسابقات اينچئون و مسابقات المپيک زير 17 سال که به فاصله یک ماه برگزار مي شود هستيم.

وی ادامه داد: اعزام تيم ملي مردان و زنان راگبي فقط به يکي از دو مسابقات فوق ميسر است کميته ملي المپيک نظر نهايي و قطعي را در خصوص اعزام تيم هاي ملي راگبي به مسابقات برون مرزي را مي دهد.

آقابيگ افزود: به عنوان رئيس انجمن تمايل به اعزام ملي پوشان به مسابقات اينچئون را دارم و اميدوارم که کميته ملي المپيک با اعزام تيم هاي ملي به اين مسابقات موافقت کند به هر حال هدف انجمن و ملي پوشان راگبي درخشش در مسابقات برون مرزي است. از کميته المپيک درخواست دارم تصميم نهايي خود را گرفته و اعلام کنند. با مشخص شدن تکليفمان مبني بر حضور در کدام مسابقات نتيجه ي مناسب تري را اتخاذ مي کنيم.

وی تصريح کرد: تيم هاي راگبي تا پايان سال جاري و در ماه هاي دي و بهمن مسابقات جام قهرمانان کشور 7 نفره که در دو بخش مردان و زنان برگزار مي شود را در پيش دارند.

رئيس انجمن راگبي افزود: علاوه بر مسابقات جام قهرمانان کشور ليگ 15 نفره دسته يک دو و سه و همچنين ليگ برتر را آذرماه برگزار مي کنيم. تيم ها از 15 آذر به رقابت با يکديگر مي پردازند. البته مسابقات ليگ 15 نفره فقط در بخش مردان برگزار مي شود.

گفتني است، هفتم آذر ميزبان مسابقات ليگ هاي راگبي با حضور مسئولان انجمن راگبي و سرپرستان تيم هاي شرکت کننده مشخص مي شود به عنوان رئيس انجمن تمايل دارم و به احتمال فراوان مناطق جنوبي کشور و در يکي از دو استان خوزستان و بندرعباس مسابقات ليگ برگزار مي شود.

انتهای پیاک/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار