کوزه گری:

عملکرد سبزواریها در جام باشگاهها قابل قبول بوده است/از انتخاب وزیر ورزش خوشحالیم

رئیس فدراسیون هندبال گفت: نماینده کشورمان در رقابتهای جام باشگاهها آسیا عملکرد قابل قبولی از خود ارائه کرده است.

جلال کوزه گری رئیس فدراسیون هندبال در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: تیم ثامن الحجج سبزوار که تنها نماینده کشورمان در مسابقات جام باشگاههای آسیاست تاکنون عملکرد قابل قبولی از خود ارائه کرده است.

وی تصریح کرد: در این رقابتها نماینده ایران با تیم‌های السد لبنان، لخویا قطر و  الاهلی بحرین همگروه شد که در آنها تیم‌های قدری هستند و به خصوص دو تیم اول و دوم از بازیکنان اروپایی بهره می‌برند و سومی نیز از بازیکنان خوب استفاده می‌کرد.

کوزه‌گری در ادامه گفت نماینده کشورمان دو مسابقه خود را واگذار کردند و در دیدار با لخویا قطر 35 بر 22 نتیجه را به حریف واگذار کردند و در بازی دوم با نتیجه نزدیک 29 بر 28 به  السد لبنان باختند و اما در مسابقه سوم به دیدار الاهلی بحرین رفت که خوشبختانه با نتیجه 25 بر 24 حریف خود را شکست داد و اولین 2 امتیازی را بدست آورد و بازی با چرخه عراق را به نفع خود پایان بردیم و نفت عراق را از پیش رو برداشتیم.

وی گفت: تیم اعزامی کشورمان به این رقابتها فردا به مصاف الاهلی عربستان می رود تا در صورت برد به مقام نهمی دست یابد.

کوزه  گری در خصوص شرایط مسابقات جام باشگاهها گفت: سطح کیفی و کمی این رقابتها خیلی بالاست و تیم های قدری در این مسابقات حضور دارند و برخی تیم ها از بازیکنان اروپایی بهره می‌برند و شما نگاه کنید مصاف آسیایی ها و اروپایی ها و اینکه سطح تیم‌ها چقدر با هم فرق می‌کند.

وی درباره انتخاب وزیر ورزش خاطرنشان کرد: بالاخره بعد از مدتها وزیر وزارت ورزش انتخاب شد و از این بابت خوشحالیم و برای گودرزی آرزوی موفقیت می‌کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: هندبال ، رقابتها ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار