مدیر کل شهرسازی و طرح های شهری شهرداری تهران گفت : احداث پارکینگ مازاد بر ضوابط ، در همه پهنه های شهر ، در طبقات زیر همکف (منفی) با رعایت سطح اشغال 80 درصد در منفی یک وبا در نظر گرفتن سایر ضوابط قانونی در صورت اخذ مجوز از مراجع قانونی مربوطه و با رعایت قانون حفظ و گسترش فضای سبز ، مجاز است .

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،مهندس مجید پاکساز  با اشاره به اهمیت ساخت پارکینگ در طرح تفصیلی جدید گفت : بر اساس طرح  تفصیلی جدید احداث پارکینگ مورد نیاز برای همه ساختمان ها و در همه پهنه ها الزامی است و هرگونه صدور پروانه ، پایان کار یا گواهی عدم خلاف ، منوط به تامین پارکینگ های مورد نیاز است .
 
وی با اشاره به ساختمان های که امکان تامین پارکینگ در محوطه ساختمان وجود ندارد ، افزود : در صورت احراز و تایید عدم امکان تامین پارکینگ در ساختمان ، تامین پارکینگ در پارگینگ ها ی دارای اسناد حقوقی در شعاع حداکثر 250 متر از ساختمان بلا مانع است .
 
مدیر کل شهرسازی و طرح های شهری شهرداری تهران تصریح کرد : همچنین احداث پارکینگ مازاد بر ضوابط ، در همه پهنه های شهر ، در طبقات زیر همکف (منفی) با رعایت سطح اشغال 80 درصد در منفی یک و با در نظر گرفتن سایر ضوابط قانونی در صورت اخذ مجوز از مراجع قانونی مربوطه و با رعایت قانون حفظ و گسترش فضای سبز ، مجاز است .
 
پاکساز در ادامه اظهار کرد : بر اساس مصوبه کمیسیون ماده 5 ، همچنین احداث پارکینگ های اختصاصی محلی درمحدوده هایی از شهر که امکان تامین پارکینگ به ویژه در بافت فرسوده نیست ، نیز مجاز اعلام شده است .

انتهای‌پیام/
برچسب ها: تامین ، پارکینگ ، احداث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار