زینی‌زاده: تراز منحنی نداریم و به دنبال جذب اعتبارات مالی هستیم

مدیرعامل تراکتورسازی تبریز گفت: خوشبختانه از لحاظ مالی در نیم فصل اول تراز مالی نداریم و در جلسه روز چهارشنبه بدنبال جذب اعتبارات در راستای تعهداتمان به باشگاه هستیم.

زینی‌زاده مدیرعامل تراکتورسازی تبریز در خصوص جذب اعتبارات مالی و تعیین اسپانسر برای این تیم تبریزی به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون به هیچ وجه مطلقا یک ریال از هیچ جایی جذب نکرده‌ ایم و فعلا اسپانسر هم نداریم اما در تلاش هستیم که این کار محقق شود.

وی افزود: تمامی باشگاهها با مشکلات مالی مواجه هستند اما عملا تراکتورسازی تبریز فاقد این مشکلات است و تایید به جرات می‌توان گفت که این تیم با چنین مشکلی روبرو نیست.

زینی‌زاده اظهار کرد: خدا را شکر می‌گوییم به خاطر اینکه از لحاظ مالی تیم تراکتور با تراز مالی منفی روبرو نیست و این باعث شده تراکتور نسبت به کل باشگاهها سرتر باشد.

مدیرعامل تراکتورسازی تبریز، در خصوص برنامه جذب اعتبارات مالی و تعیین اسپانسر نیز تصریح کرد: قطعا با جلسه‌ای که با اعضای هیات مدیره روز چهارشنبه در تهران تشکیل می‌شود هم به دنبال جذب اعتبارات مالی و هم اسپانسر تیم تعیین می‌گردند.

وی با اشاره به خروج حسینی و کریمیان از تراکتور عنوان کرد: حسینی به تیم گسترش فولاد رفته که در راستای کمک به این تیم هم شهری است ولی خبر خروج کریمیان از تیم صحت ندارد و هم اکنون در حال تمرین است.

زینی‌زاده در ادامه تاکید کرد: تیم ما در دو خطوط دروازه بانی و خط دفاعی عملا مشکلی ندارد ولی قرار است 3-2 بازیکن در پست هافبک راست و چپ به خدمت گرفته شود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد تمامی تلاش‌ ما عمل کردن به تعهداتی است که با باشگاه بسته ایم و از هیچ تلاشی در جهت موفقیت تیم در جامهای داخلی و آسیایی فروگذار نخواهیم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار