قزوين/

احداث سوله‌های ورزشی صالحین در بویین‌زهرا

معاون مهندسی و پدافند سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بویین زهرا از احداث سوله‌های ورزشی صالحین در این شهرستان برای استفاده عموم مردم خبر داد.

قاسم رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بویین زهرا اظهار داشت: افتتاح پایگاه‌های جدید مقاومت با توجه به اجرای سراسری طرح شجره طیبه صالحین برای تغذیه فکری بسیجیان جزو گام‌های اثرگذار محسوب شده و با اجرای طرح‌های اینچنینی زمینه ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه فراهم می‌شود.

وی ادامه داد: احداث سوله 9 دی ستاد ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بویین زهرا با کاربری حسینیه جزو طرح‌های در حال تکمیل است که در آینده نزدیک مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

رجبی ادامه داد: کار  احداث سوله‌های صالحین شهرهای بویین زهرا، سگزآباد، دانسفهان و شال نیز تاکنون توسط معاونت مهندسی آغاز شده است.

این مسئول عنوان کرد: در همین راستا مراسم کلنگ‌زنی و آغاز به کار سالن تیراندازی شهر بویین زهرا نیز در هفته نخست مهر‌ ماه با حضور مسئولان شهرستانی صورت گرفته است.

وی با اشاره به کارکردهای سوله‌های ورزشی افزود: احداث سوله‌های ورزشی 9 دی و صالحین به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان بسیجی در این شهرستان صورت گرفته و در همین راستا تعمیرات اساسی همراه با افتتاح ساختمان تعدادی از حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت در شهرستان بویین زهرا نیز انجام شده است.

معاون مهندسی و پدافند سپاه ناحیه بویین زهرا ابراز داشت: به همین منظور افتتاح پایگاه‌های بسیج سبب ایجاد شرایط برای ترویج فرهنگ بسیجی، اندیشه اسلام ناب و گفتمان امام راحل (ره) می‌شود.

رجبی، افتتاح حوزه‌های بسیج شهر ارداق، خواهران بویین زهرا، کلنگ‌زنی سالن تیر‌اندازی، سوله‌های 9 دی و صالحین را جزو فعالیت‌های این معاونت برشمرد و ابراز داشت: امید است با انجام این اقدامات ورزشی و فرهنگی فضای مطلوبی برای آحاد بسیجیان شهرستان بویین زهرا فراهم شود./ج1

برچسب ها: شجره ، احداث ، تعذیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.