با "گرمای ورزش" گرم‌تر شوید

برنامه "گرمای ورزش" بار دیگر از روز پنج شنبه در "رادیو مهر" کار خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو فصلی برنامه "گرمای ورزش" که با آغاز ماه محرم و پخش ویژه  برنامه‌های این ماه متوقف شده بود بار دیگر در رادیو مهر از روز پنج شنبه 30 آبان به کار خود ادامه خواهد داد.
 
انتخاب وزیر ورزش و جوانان،  انتخاب کمیته ملی المپیک، بازیهای مقدماتی جام ملت های آسیا و والیبال جام بین قاره ای از مهمترین بخش های برنامه گرمای ورزش خواهد بود که  هر روز در غالب آیتم هایی چون گذری برخبرها ، پشت خط، دانستنیها ، سفر با خبر و آخرین اخبار و اطلاعات از ورزش بانوان  از این شبکه رادیو یی پخش خواهد شد.

 برنامه گرمای ورزش این پنج شنبه با سردبیری مهدی دبستانی و کارشناس مجری حسین معتمد هاشمی  از ساعت 9:30 تا 10 از آنتن رادیو فصلی با  ردیف و موج FMو فرکانس 105.5 پخش می‌شود.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۱۱ آذر ۱۳۹۲
سلام وقت ورزش را بيشتر كنيد و مسابقه بعدازظهر خيلي عاليست
Iran (Islamic Republic of)
رضا لشگري
۱۰:۳۷ ۰۹ آذر ۱۳۹۲
سلام راديو مهر با اين مدت زنده كم نيازي نيست كه هر روز نيم ساعت مسابقه برود دو روز در هفته پنجشنبه و جمعه كافيست و البته اگر به صورت تلفني باشد بهتر است و اگر گوينده اقا باشد مانند اقاي قلمبر كه آرم اول مسابقه را گفته است كه عالي ميشود
Iran (Islamic Republic of)
اميد نجفقلي
۰۹:۵۳ ۰۴ آذر ۱۳۹۲
سلام
مسابقه زنده صبح از گويندگان متفاوت استفاده كنيد در واقع مانند برنامه زنده صبح تنوع در گوينده داشته باشيد اينجوري خيلي بهتر ميشود
آخرین اخبار