مازندران /

صندوق توسعه ملی، حامی سرمایه‌گذاری‌های کلان در مازندران

رئیس هیئت عامل صندوق توسعه ملی کشور از اعلام آمادگی صندوق توسعه ملی برای حمایت از طرح‌های بزرگ و سرمایه‌گذاری‌های کلان در مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری،حسینی در دیدار با استاندار مازندران در تهران به تغییراتی که مقرر است در بحث صندوق توسعه ملی ایجاد شود اشاره کرد و گفت:صندوق توسعه ملی آمادگی دارد تا درخواست‌های مازندران را به صورت ویژه پیگیری کند.

وی خواستار تشکیل کمیته‌ای با حضور معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری،نماینده صندوق توسعه ملی کشور و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران شد و افزود:در این کمیته مسائل مربوط به طرح‌های مازندران پیگیری می‌شود.

رئیس هیئت عامل صندوق توسعه ملی کشور تصریح کرد:طرحهای بزرگی که بتواند چند هزار شغل مستقیم و نیز زنجیره‌ای را در طول خود تشکیل دهد، مورد حمایت ارزی و ریالی این صندوق قرار می‌گیرد.

استاندار مازندران نیز در این دیدار گفت: حدود 792 میلیارد تومان برای سرمایه در گردش و حدود 100 میلیون یورو هم برای سرمایه ثابت در بخش ارزی درخواست مصوب داشتیم ولی سرجمع عددی که در یک‌سال گذشته سبب قرارداد شده باشد، زیر 60 میلیارد تومان است.

فلاح جلودار افزود:رقمی که به مازندران اختصاص داده شده است ناچیز است و سبب سردرگمی بسیاری از فعالان اقتصادی شد.

وی با اشاره به مشکلاتی که در بخش‌های مختلف استان وجود دارد، تصریح کرد:حمایتهای صندوق توسعه ملی میتواند در راستای حل مسائل استان بسیار مفید باشد./س

برچسب ها: صندوق ، کلان ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.