مروری بر مهمترين اخبار "سياسي" چهارشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: ملاقات نمایندگان کشورهای 1+5 دقایقی دیگر آغاز می‌شود ، مذاکرات هسته‌ای نشان می‌دهد که ایران اهل منطق و گفتگو است ، آغاز مذاکرات با نهار کاری ظریف و اشتون ساعت 17:30 به وقت تهران/ ابراز امیدواری لاوروف نسبت به موفقیت مذاکرات / ملاقات نمایندگان کشورهای 1+5 تا دقایقی دیگر و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

امروز دولت آمریكا در رأس استكبار است/ در جزییات این مذاكرات مداخله نمی‌كنیم

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/8/29/1760790_495.jpg

 بیش از 50 هزار نفر از فرماندهان بسیج سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.

حضور وزیرارشاد در کنگره بین المللی "علامه ابن شهرآشوب ساروی"
مدیر کل ارشاد استان مازندران از حضور "علی جنتی" وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی در دومین روز کنگره بین‌المللی "علامه ابن شهر آشوب ساروی مازندرانی" در روز پنج شنبه در شهر ساری استان مازندران خبر داد.

آغاز مذاکرات با نهار کاری ظریف و اشتون ساعت 17:30 به وقت تهران/ ابراز امیدواری لاوروف نسبت به موفقیت مذاکرات / ملاقات نمایندگان کشورهای 1+5 تا دقایقی دیگر
وزير امور خارجه روسيه چهارشنبه در نشست مشترک با همتاي برزيلي خود اعلام کرد روسیه اميدوار است مذاکرات هسته‌اي ايران در ژنو موفقيت آميز باشد.

کارشکنی جدید رژیم صهیونیستی برای مقابله با فضای مثبت مذاکرات چیست؟

 به دنبال‌ دور جدید مذاکرات ، "بنیامین نتانیاهو" نخست‌وزیر رژیم غاصب صهیونیستی قرار است امروز با "ولادیمیر پوتین"، رئیس‌جمهور این کشور دیدار کند، این درحالی است که دیروز، رئیس‌جمهور روسیه گفته بود یک "شانس واقعی" وجود دارد تا مساله اتمی ایران در این مذاکرات حل و فصل شود.

برپایی نشست‌های دانشگاهی در دانشگاه‌های تهران و صنعتی شریف
رئیس سازمان بسیج اساتید گفت: نشست‌های دانشگاهی پیرامون هفته بسیج، سیاست خارجی دولت و دستگاه دیپلماسی، مذاکرات هسته‌ای و تحولات اقتصاد مقاومتی هشتم و پانزدهم آذرماه در دانشگاه‌های تهران و صنعتی شریف برگزار می‌شود.

ملاقات نمایندگان کشورهای 1+5 دقایقی دیگر آغاز می‌شود
 نمایندگان کشورهای گروه 1+5 در مذاکرات هسته‌ای دقایقی دیگر با یکدیگر دیدار می‌کنند.

لاوروف: امیدواریم مذاکرات هسته‌ای ژنو موفقیت‌آمیز باشد
 وزير امور خارجه روسيه چهارشنبه در نشست مشترک با همتاي برزيلي خود اعلام کرد روسیه اميدوار است مذاکرات هسته‌اي ايران در ژنو موفقيت آميز باشد.

مذاکرات هسته‌ای نشان می‌دهد که ایران اهل منطق و گفتگو است
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مذاکرات هسته‌ای نشان می‌دهد که ملت و مسئولین ما اهل منطق و گفتگو هستند و بنابراین به طرف‌های غربی هشدار می‌دهم که از این فرصت بدست آمده استفاده کنند و بیش از این موجب ضرر رساندن به ملت خود و مردم ایران نشوند.

مجمع نمایندگان استان فارس جنایات در لبنان را محکوم کرد

مجمع نمایندگان استان فارس با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن جنایات روز گذشته در بیروت، شهادت رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت.

هیئت آمریکایی دقایقی پیش وارد ژنو شد

هیئت آمریکایی دقایقی پیش به منظور حضور در مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 وارد ژنو شد.

بصيرت و تقوا در محور ولايت حماسه آزادسازی سوسنگرد را اهميت بخشيد
فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به این که عزت اساسی، فروش استقلال و تن دادن به سازش و مذلت نیست گفت: راه کسب عزت تکیه بر خدای متعال است وگرنه دشمن هیچ چیز به ما نمی‌دهد لذا یک روز حمله نظامی یک روز حمله فرهنگی و اقتصادی و یک روز نیز حمله سیاسی و جنگ دیپلماسی بوده که همه از آزمایشات الهی است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار