تبریز/

هزینه خیرین بالغ بر شش و نیم میلیارد ريال در منطقه زلزله زده ارسباران

خانم خلعتبری، نماینده موسسه خیرین خلعتبری که با همکاری 5 موسسه دیگر در کمک رسانی، تأمین مایحتاج ضروری و ساخت مسکن محرومین دراین منطقه فعالیت دارد گفت: از زلزله سال گذشته همکاری با کمیته امداد استان را در جهت کمک ب محرومین و افراد فاقد مسکن دراین منطقه آغاز کرده است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، وی گفت: 12 دستگاه کانکس به ارزش کل یک میلیارد و سیصد میلیون ريال در منطقه برای اسکان موقت خانواده هایی که اماکن مسکونی در حال تخریب بود در منطقه واگذار شده است. این خیر مسکن ساز همچنین گفت: عملیات اجرایی 30 واحد مسکونی در روستاهای محروم منطقه آغاز شده و از این تعداد 20 واحد امروز همزمان به بهره برداری می رسد و ده واحد مسکونی دیگر نیز در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد که برای اجرای این پروژه ها بالغ بر شش و نیم میلیارد ريال هزینه شده است.

خانم خلعتبری همچنین افزود: با مشارکت شرکت بوتان و خیرین کلیه 30 واحد خانه احداثی توسط خیرین مجهز به پکیج و شوفاژ می شوند تا ایمنی لازم برای این خانه ها فراهم شود.

وی، در پایان از کلیه خیرین خواست در ساخت مسکن محرومین و افراد بی بضاعت منطقه ارسباران مشارکت کنند و از ثواب اخروی این اعمال خدا پسندانه بهره مند شوند.

گفتنی است: 6 موسسه خیریه شامل موسسه خلعتبری، همیاران بحران، سیب سرخ، رعد، کاظم نیا و پناهی جو در این حرکت خداپسندانه ساخت مسکن محرومین مشارکت داشتند/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.