راهنمای خرید؛

یک "لپ تاپ" تاپ با سرعت باورنکردنی بخرید + عکس

سري ProBook اين شرکت، لپ‌تاپ‌هايي اداري، مهندسي با امکانات فراوان و قيمتي مناسب هستند.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،ماندن در مسابقه فروش و داشتن سهم بيشتر از بازار امري است که ديگر توقف نمي‌شناسد و همه را بر آن داشته است تا بهترين باشند و بهترين‌ها را روانه بازار کنند.

HP هم از اين داستان دور نبوده است و اقدام به توليد محصولات با کيفيتي کرده است.

سري ProBook اين شرکت، لپ‌تاپ‌هايي اداري، مهندسي با امکانات فراوان و قيمتي مناسب هستند. خانواده ProBook شامل سه زير شاخه اصلـي S B و M است. مدل 4540s جزو جديدترين اعضاي خانواده ProBook S است که در سال 2012 معرفي شد. تفاوت اصلي اين مدل با مدل‌هاي سال گذشته را مي‌توان در طراحي خارجي آلومينيومي و سخت‌افزار به‌روزتر دانست.


اگر قصد خريد اين مدل را داريد بهتر است بدانيد، پردازنده اين دستگاه Core i7 است. در کنار اين پردازنده قوي 8 گيگابايت رم نيز وجود دارد که مي‌تواند خيال شما را از بابت هر گونه نرم‌افزار محاسباتي راحت کند. نرم‌افزارهايي که به هر ميزان بتوانند از منابع سيستم استفاده کنند و در نهايت سرعت بالاي کار شما حفظ شود.

در مورد ظرفيت ذخيره‌سازي اطلاعات اين را بگوييم که ظرفيت 750 گيگابايتي، ميزاني قابل تامل خواهد بود. با همه اين مزايا پردازنده گرافيک اين سيستم AMD است.


اين موضوع مي‌تواند در گرم‌تر کار کردن سيستم نقش بالايي داشته باشد که حتما بايد مراقب ميزان دماي دستگاه باشيد. 
برچسب ها: رایانه ، خرید ، راهنما ، لپ تاپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۰۶ آذر ۱۳۹۲
سلام دوستان ممنون از تیم زحمت کش باشگاه خبرنگاران.
نیما جان من 4540s خریدم خیلی ازش راضی هستم i5 و گرافیکم2 و رم 6 باهم که شر میشن گرافیکم تا 6 میاد عالیه ماشالله بخری پشیمون نمیشی تاحالا هر چیزی که روش امتحان کردم چه برنامه چه بازی عالی اجرا میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۰۴ آذر ۱۳۹۲
لطفا سعی کنید لب تاب هایی با قیمت مناسب وبا کارایی بیشتر و پردازنده قوی معرفی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
نيما
۱۴:۳۷ ۰۴ آذر ۱۳۹۲
با سلام
ميشه يك نقد كامل از مدل هاي لب تاپ داشته باشيد چون علان من قصد خريد لب تاپ دارم و واقعا گيج شدم كدام يك از لب تاپ هاي موجود بين لب تاپ هاي بازار را انتخاب كنم .
آخرین اخبار