حجت‌الاسلام‌والمسلمین خاتمی:

علمای اسلام درمقابل جریان ضد اسلامی متحد شوند

عضو هیئت رییسه خبرگان رهبری گفت: انفجار لبنان زنگ هشداری به امت حزب‌الله و مسلمانان متعدد جهان است که علیه این جریان ضد اسلامی، که بویی از اسلام، دین، قرآن و انسانیت نبرده‌ است متحد شود.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد خاتمی" با محکومیت عملیات تروریستی در لبنان اظهار داشت: انفجاری که در لبنان رخ داد، یک حلقه از زنجیره‌ توطئه‌هایی است که علیه حضور اسلام احیاگر و اسلامی ناب محمدی (ص) در لبنان شکل گرفته است.
 
وی تصریح کرد: قطعاً این انفجار را نمی‌توان متفاوت از توطئه‌‌های طراحی شده از سوی استکبار علیه اسلام ناب دانست.
 
عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه با تاکید بر لزوم بینش مسلمانان نسبت به گروه‌های تکفیری، ابراز داشت: مسلمانان دنیا باید بدانند این جریان تکفیری، عملکرد بسیار وحشیانه دارد و هیچ حرمتی برای انسان قائل نیست.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین خاتمی با بیان این که در ماجرای اخیر انفجار لبنان، ده‌ها لبنانی کشته و زخمی شدند تصریح کرد: این جریان در حقیقت غده سرطانی جهان اسلام است که مسلمانان باید فکری به حال این غده کنند.
 
وی افزود: پیکره این غده سرطانی رژیم صهیونیستی است و جریان‌های تکفیری عوامل و ایادی آن هستند.
 
امام جمعه موقت تهران با اشاره به این که علمای جهان اسلام باید علیه این جریان ضد دین که با نام دین عمل می‌کند متحد شوند تصریح کرد: دراین عرصه علمای اهل سنت که خود پیشگام جریان مبارزه علیه وهابیت بوده‌اند نباید آرام بنشینند.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین خاتمی با تاکید بر این که چنین جریان‌هایی، بی‌تردید ننگ جهان اسلام هستند، ابراز داشت: نباید تردید کرد که آنها از عوامل و ایادی آمریکا در منطقه هستند و به نیابت از آنها در سوریه، لبنان، پاکستان و عراق، این جنایت‌های وحشیانه را انجام می‌دهند.
 
عضو هیئت رییسه خبرگان رهبری تصریح کرد: انفجار لبنان، زنگ هشداری به امت حزب‌الله و مسلمانان متعدد جهان است که علیه این جریان ضد اسلامی  که بویی از اسلام دین قرآن و انسانیت نبرده‌ است متحد شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار