قم

آیت الله نوری همدانی شهادت رایزن فرهنگی ایران در لبنان را تسلیت گفت

آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید در قم در پیامی شهادت حجت الاسلام ابراهیم انصاریرایزن فرهنگی ایران در لبنان را به علاقمندان بویژه خانواده آن شهید تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم ، در این پیام آمده است: خبر شهادت جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای ابراهیم انصاری رضوان الله علیه موجب تاسف شد؛ آن مرحوم سوابق درخشانی در عرصه انقلاب اسلامی داشت.

آیت الله نوری همدانی افزوده است: حجت الاسلام انصاری از اعضای اولیه تیپ امام صادق(ع) بود که در دهه 60 در حوزه مقدس قم تشکیل شده بود و در این رابطه هم فعالیت چشمگیری در اعزام طلاب قم به جبهه ها داشت و هم شخصا در جبهه حضور پیدا می کرد.

این پیام ادامه یافته است: در عرصه های فرهنگی نیز با مسوولیتهایی که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به عهده آن شهید بافضیلت می گذاشت، فعالیتهای موثر و مفیدی داشت.

این مرجع تقلید بیان کرده است: وی در مسافرتهای خارجی اینجانب که برای معرفی اسلام و انقلاب صورت گرفت، در مسافرت به کشور تانزانیا و کنیا همراه اینجانب بود که از لحاظ تسلط کامل به زبان عربی و بیان جامع و نافذ بسیار موثر و ممتاز بود و بالاخره سرانجام در راه اشاعه فرهنگ ناب اسلام و انقلاب به فضلیت شهادت نایل شد.

آیت الله نوری همدانی در پایان از خداوند متعال برای آن شهید علو مقام و برای خانواده آن مرحوم صبر و اجر مسالت کرده است.

در انفجار تروریستی در نزدیکی سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت که روز سه شنبه 28 آبان ماه امسال به وقوع پیوست، 23 نفر از جمله حجت الاسلام ابراهیم انصاری، رایزن فرهنگی ایران درلبنان به شهادت رسید./ب

برچسب ها: قم ، ایت ، الله ، نوری ، همدانی ، تسیلت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.