درخواست پرسپولیس از کمیته انضباطی فدراسیون؛

شیث، مبلغی که دریافت کرده را باید برگرداند

شیث رضایی برای دریافت خود از باشگاه پرسپولیس شکایت کرده است، اما باشگاه پرسپولیس در دفاع از خود به کمیته انضباطی گفته است برای آخرین فصل حضور ، شیث به جهت پرداختهای انجام شده از وی طلب دارد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، پرسپولیسی ها می گویند پرسپولیس در آن فصل با احتساب لیگ برتر، جام حذفی و  جام قهرمانان آسیا می توانست 47 بازی داشته باشد که شیث رضایی تنها برای 19 بازی در اختیار آنها بوده است که تنها 40 درصد بازی ها را شامل می شود و طبق آیین نامه نقل و انتقالات چنانچه بازیکنی خود را با محرومیت مواجه کند در مدت محرومیت از قرار داد وی کسر می شود و با توجه به اینکه قرار داد رضایی با اختلافات آن در فصل مورد نظر 480 میلیون تومان بوده است، همین جا پرداخت 288 میلیون تومان منتفی می شود.

 آنها می گویند از سوی دیگر  رفتار  صورت گرفته از سوی شیث رضایی به شکلی بود که حداکثر جریمه داخلی می توانست شامل وی شود و آنها مدعی هستند طبق آیین نامه انضباطی باشگاه که رضایی آنرا در حق خود پذیرفته و در قرارداد وی آمده است حداکثر مقدار جریمه 30 درصد ارزش کل قرار داد است که همین جا 144 میلیون تومان دیگر از قرار داد وی کاسته می شود.
 
 پرسپولیسی ها می گویند جریمه 10 میلیون تومانی شیث که از سوی کمیته انضباطی فدراسیون وضع شده نیز از در آمد باشگاه کسر شد که آنرا محاسبه کرده اند و این ارقام روی هم 442 میلیون تومان می شود. پرسپولیسی ها همچنین در دفاعیه خود عنوان کرده اند که قرار داد شیث رضایی همانطور که  موارد تشویقی داشته است بند هایی هم داشت که در صورت قرار نگرفتن وی در فهرست 18 نفره از دستمزد او کم  می شود که اگر این ها محاسبه شود کل ارزش قرار داد او مستهلک می شود در حالیکه 190 میلیون تومان دریافت کرده است پرسپولیسی ها در دفاعیه خود خواهان عودت داده شدن این مبلغ شده اند، هرچند که غیر معقول است بازیکنی برای تیمی بازی کند و مبلغی دریافت نکند.
 
 البته این پرونده جای بحث بسیار دارد به عنوان مثال شیث قصد دارد موضوع کسر جریمه 30 درصدی از 40 درصد قرار داد را مطرح کند اما نکته کلیدی این است که شیث می گوید، او وقتی قرار شده در رقابت های آسیایی برای پرسپولیس ها به میدان برود، محمد رویانیان این قول را به وی داد که پول خود را از باشگاه دریافت خواهد کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: شیث ، رضایی ، برای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار