ظهر امروز؛

"پامنار" آتش گرفت/نجات 7 نفر از میان شعله های آتش

سخنگوی سازمان آتش نشانی خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده انبار چوب و چرم در بازار تهران خبر داد.

جلال ملکی دربیان جزئیات این حادثه به خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران گفت: در ساعت 12:01 دقیقه ظهر امروز ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران از حریق گسترده کارگاه تولیدی چوب و چرم در پامنار مطلع شد و بلافاصله 5 ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای تنفسی عازم محل آتش سوزی به  پامنار بعد کوچه مروی شد.

وی ادامه داد: این حادثه در یک ساختمان 3 طبقه  که به انبار چوب و کارگاه چرم سازی تبدیل شده بود رخ داد.

به گفته ملکی آتش از زیر زمین که مملو از چوب و مواد قابل اشتعال بود شروع و از راه پله‌ها آتش به طبقات بالایی که انبار چرم و کارگاه تولید چرم بود سرایت کرده و تمام ساختمان طعمه حریق گردید و تعدادی از کارگران در ساختمان گرفتار شده بودند.

ملکی خاطر نشان کرد: آتش نشانان بلافاصله با نردبان هیدورلیکی  5 تن از افراد محبوس شده را به سلامت به بیرون انتقال دادند و 2 نفر نیز در میان شعله های آتش گرفتار بودند که پس از خارج کردن تحویل عوامل اورژانس شدند.

وی افزود:سایر آتش نشانان عملیات اطفای حریق را آغاز کردند و پس از تخلیه دود و ایمن سازی عملیات در ساعت 14:55 دقیقه به پایان رسید.

این مقام مسئول در آتش نشانی یاد آور شد علت حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.

** مصدومان به بیمارستان شهید مطهری انتقال یافتند

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی در خصوص ارائه خدمات امدادی، درمانی به حادثه دیدگان آتش سوزی بازار تهران به خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران گفت: مرکز اورژانس تهران پس از اطلاع از آتش سوزی و مصدومان احتمالی بلافاصله 3 دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام کرد.

حسن عباسی افزود: در این حریق 7نفر مصدوم شده بودند، تکنسینها‌ی اورژانس پس از رسیدن بر بالین مصدومان 5 نفر را به صورت سرپایی درمان کردند و 2 نفر دیگر را برای ادامه درمان به بیمارستان شهید مطهری انتقال دادند. 

وی ادامه داد: حال 2 تن از مصدومان وخیم اعلام شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: آتش ، پامنار ، کارگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار