پس از اعلام اسامی دعوت شدگان به بازی پرسپولیس- میلان؛

قلیچ: بهتر بود بازیکنان باسابقه بیشتر از 5 سال دعوت می‌شدند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس اقدام درستی برای تدارک بازی پیشکسوتان پرسپولیس مقابل بزرگان میلان انجام داده است.

وحید قلیچ به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازی پیشکسوتان پرسپولیس و ستارگان میلان، نمادین و دوستانه اقدام درستی از جانب باشگاه پرسپولیس است زیرا این بازی، جذاب و دیدنی خواهد بود و تماشاگران از دیدن این بازی لذت می برند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه افزود: بازیکنان زیادی برای این بازی دعوت شده‌اند. فوتبالیست‌هایی که حتی یک سال سابقه‌ی بازی در این تیم را دارند ولی نباید چنین می‌شد و به نظر من باید از بازیکنان باسابقه‌ی بالای پنج سال دعوت به عمل می‌آوردند.

وی درخصوص آمادگی بدنی خود گفت: وضعیت بدنی من به دلیل تمرین‌های مداوم و مستمر و به خاطر این‌که مربی دروازه‌بان پیکان هستم خوب است و آمادگی کامل برای بازی در پرسپولیس را دارم.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد قرارگرفتن در ترکیب تیم گفت: بستگی به کادر فنی و آمادگی دیگر بازیکنان دارد به دلیل نفرات زیادی که انتخاب شده‌اند باید از بازیکنان کارآمد با قوای بدنی بالا اتفاده شود تا بازی خوبی داشته باشند.

وی در مورد این‌که این بازی می تواند بازی خداحافظی برای برخی بازیکنان باشد بیان کرد: بله قطعاً چنین خواهد شد و این بازی می‌تواند بازی خداحافظی پیشکسوتان باشد زیرا تماشاگران هم استقبال خوبی از این بازی خواهند کرد.

قلیچ در آخر در رابطه با داوری مسعود مرادی افزود: مسعود مرادی شاید در لیگ حرکت و اشتباهی انجام داده ولی برای بازی پیشکسوت دیگر آن نقطه‌ی تاریک وجود ندارد در ضمن پیشکسوتان اعتراض نخواهند داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار