هما خاکپاش:

"بچه‌های نسبتا بد" پیشکسوتان را به حاشیه برد/ "سیروس مقدم" در نوع خود بی‌نظیر است

بازیگر مجموعه‌ "بچه‌های نسبتا بد" معتقد است که پیشکسوتان در این سریال در حاشیه قرار گرفتند ولی کار با "سیروس مقدم" دلیل حضور ما بود.

هما خاکپاش، بازیگر مجموعه "بچه‌های نسبتا بد" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: حضور پیشکسوتان در هر پروژه‌ای کمرنگ شده و به حاشیه رفته است و در سریال "بچه‌های نسبتا بد" نیز نقش من کوتاه است.

وی افزود: ارادات و احترام خاصی برای "سیروس مقدم" قائل هستم و در ابتدا با تماس مدیر برنامه ریزی کار و به دلیل کوتاهی نقش بازی در "بچه‌های نسبتا بد" را نپذیرفتم.

خاکپاش تصریح کرد: ولی طی گفتگویی با "سیروس مقدم" و به دلیل حضور در همه پروژه‌های وی، دعوت این کارگردان صاحب‌نام و خوب کشورمان را پذیرفتم.

وی با اشاره به حضور جوانان اظهار داشت: در گذشته پیشکسوتان جایگاه ویژه‌ای در سریال‌های تلویزیونی داشت و خوشحالم که این جایگاه هنوز در کارهای "سیروس مقدم" محفوظ مانده است.

بازیگر سریال "نرگس" با اشاره به حضور جوانان افزود: محور "بچه‌های نسبتا بد" بیشتر به جوانان این سریال اختصاص داشته و هنرمندان قدیمی در حاشیه قرار گرفتند.

خاکپاش ادامه داد: معتقدم به دلیل عجله در پیش تولید کار و رساندن آن به ماه مبارک رمضان ساخت "بچه‌های نسبتا بد" کمی سریع پیش رفته است.

وی با اشاره به همکاری همیشگی خود با "سیروس مقدم" تصریح کرد: دیگر عضوی از خانواده "سیروس مقدم" شده‌ام به این دلیل که او همیشه با دقت و با اخلاق با همکاران خود برخورد می‌کند و همیشه با دکوپاژ سر صحنه حاضر می شود.

خاکپاش با اشاره به محور و هدف سریال "بچه‌های نسبتا بد" اظهار داشت: "بچه‌های نسبتا بد" به جدایی همسران و مشکلات فرزندان صدق و درگیری‌های آنان در اجتماع می‌پردازد و هدف نشان دادن پیامدهای آن است.

وی خاطر نشان کرد: به هر حال "سیروس مقدم" کارگردانی موفق و همیشه پر مخاطب تری نسبت به دیگر کارگردانان است و با وجود کوتاهی نقش، خوشحالم که با وی همکاری داشتم.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار