قم/ رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

حادثه تروریستی بیروت در راستای ناامن ساختن منطقه بود

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: دشمنان می‌خواهند تمام منطقه خاورمیانه را ناامن کنند و آنچه در لبنان رخ داد گوشه‌ای از تلاش‌های تروریست‌ها در راستای همین هدف شوم است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، علاءالدین بروجردی دیشب در همایش ائمه جماعات منطقه شش قم که در آستان مقدس امامزاده جعفر شهید(ع) برگزار شد با اشاره به بحث نرمش قهرمانانه که توسط رهبر معظم انقلاب مطرح شده است، اظهار داشت: این بدان معناست که به عنوان یک قهرمان و پیروز میدان و با دست پر به مذاکره برویم و از منافع ملی ایران دفاع کنیم.

وی افزود: منطق جمهوری اسلامی بسیار قوی است و غنی‌سازی را حق خود می‌دانیم و اگر در این مذاکرات بتوانیم دشمن را وادار به عقب‌نشینی کنیم توانسته‌ایم تحریم‌ها را کاهش داده یا لغو کنیم و اگر هم دشمن حاضر به توافق نشود باز هم ما شکست نخورده‌ایم و حقانیت خود را اثبات کرده‌ایم.

رئیس کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس با بیان اینکه امروز رئیس جمهور فرانسه به پادوی رژیم صهیونیستی تبدیل شده است، عنوان داشت: دولت‌های غربی وامدار این رژیم هستند زیرا به وسیله کمک لابی‌های صهیونیستی به قدرت رسیده‌اند.

وی ادامه داد: از خداوند می‌خواهیم همانطور که به ملت ایران کمک کرد تا در دوران جنگ سخت و دفاع مقدس به پیروزی دست یابند در جبهه جنگ سیاسی و در عرصه بین‌المللی نیز در مقابل دشمنانمان پیروز شویم.

بروجردی با اشاره به حوادثی که امروز در سوریه رخ می‌دهد خاطرنشان کرد: این حوادث شبیه هشت سال جنگ تحمیلی علیه جمهوری اسلامی است.

رئیس کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس با بیان اینکه قطر و عربستان از تکفیری‌های بی‌دینی حمایت می‌کنند که دست به هر جنایتی می‌زنند، تصریح کرد: ددمنشی و وحشی‌گری تکفیری‌ها آبروی اسلام را برده و آمریکا هم از چنین گروه‌هایی در سوریه حمایت می‌کند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی پس از جنگ تحمیلی قوی‌تر از قبل ظاهر شد و به موفقیت‌های چشمگیری دست یافت، گفت: به یقین سوریه هم چنین وضعیتی خواهد داشت و دشمنان از این اقدامات خود سودی نمی‌برند.

بروجردی اضافه کرد: تکفیری‌ها و در حقیقت آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌خواهند تمام منطقه خاورمیانه را ناامن کنند؛ آنچه در سفارت ایران در لبنان رخ داد گوشه‌ای از تلاش‌های تروریست‌ها در راستای همین هدف شوم است./

برچسب ها: قم ، حادثه ، تروریست ، منطقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.