اجرای طرح فروش فوق العاده در سه شعبه شهروند ؛ 5 تا 25 آذر / افتتاح طلافروشی شهروند بهرود تا پایان سال

مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای شهروند ازآغاز طرح تخفیف ویژه در سه شعبه فروشگاهی خبر داد وگفت: شهروند جمهوری،متروی صادقیه و آزادی از 5 تا 25 آذر ماه 500 بارکد کالا را باتخفیف ویژه عرضه خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران قدرت گودرزی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد : این طرح فروش فوق العاده از چندی پیش در بعضی شعبه های شهروند آغاز شد و شهروندان استقبال قابل توجهی از آن داشتند ، به همین دلیل به مرور در دیگر شعبه ها نیز اجرا می شود.
 
وی با اشاره به  اینکه طرح فروش فوق العاده سه شعبه یادشده 20 روزه و دو برابر روزهای فروش ویژه در فروشگاه های قبلی است افزود : در این دوره در هر کدام از فروشگاه های مذکور 500 بارکد کالا با تخفیف 5 تا 35 درصد عرضه می شود./ف
 
گودرزی خاطرنشان ساخت : کالاهای تخفیف خورده شامل تمامی دپارتمان های موجود در شهروند خواهد بود و در پایان نیز به قید قرعه به خریداران هدایایی تقدیم می شود.
 
مدیرعامل شهروند همچنین از افتتاح اخیر غرفه فروش ادکلن در شهروند بیهقی خبر داد و افزود : غرفه فروش طلا در شهروند بهرود نیز تا پایان سال افتتاح خواهد شد. این دومین غرفه طلا فروشی در مجموعه شهروند است و پیش از این در شهروند بیهقی نیز این غرفه کار خود را آغاز کرده بود.

برچسب ها: شهروند ، تخفیف ، فروشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار