شهرکرد/

استقرار راهداران در جاده های برفگیر و کوهستانی استان

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری گفت: راهداران از پانزدهم آذرماه به طور کامل در جاده های برفگیر و کوهستانی این استان مستقر می شوند.

شهرام ندیمی افزود: تیم های راهداری تا 15 فروردین ماه سال آینده با استقرار در این اماکن، برف روبی و بازگشایی راه های استان چهارمحال و بختیاری را برعهده دارند.
وی اظهار داشت: با توجه به برف گیر بودن برخی از جاده های کوهستانی استان چهارمحال و بختیاری از جمله گردنه های عسل کشان و گردنه چری فعالیت گروه های راهداری برای پاکسازی و بازگشایی مسیر در هنگام بارش برف ضروری است.
ندیمی افزود: در مجموع سه هزار و 800 کیلومتر از شبکه راه های استان چهارمحال و بختیاری زیر پوشش راهداری زمستانی قرار دارد.
مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری به رانندگان و مسافران توصیه کرد، علاوه بر توجه به هشدارهای پلیس و سازمان هواشناسی، در صورت تردد از محورهای برفگیر و کوهستانی تجهیرات کامل ایمنی و گرمایشی به همراه داشته باشند.
ندیمی، تلفن گویایی 141 و تلفن 3343888 - 0381 را آماده پاسخگویی و اطلاع رسانی در خصوص وضعیت راههای استان چهارمحال و بختیاری اعلام کرد./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.