باهنر در حاشیه مراسم استقبال از رئیس مجلس لبنان:

خواب استکبار در تفرقه‌افکنی میان شیعه و سنی تعبیر نخواهد شد

نایب رئیس دوم مجلس گفت: یکی از توطئه‌های استکبار تحریک اختلافات بین تشیع و تسنن است که با تلاش نیروهای مسلمان منطقه این خواب استکبار نیز تعبیر نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران،"محمدرضا باهنر" در حاشیه مراسم استقبال از "نبیه بری" رئیس مجلس لبنان در جمع خبرنگاران گفت: حضور جناب  نبیه‌بری رئیس مجلس لبنان را در این موقعیت حساس در تهران به فال نیک می‌گیریم و این دیدار برای تحکیم روابط دو کشور و تحکیم و پافشاری بر مواضع مشترک دو کشور انجام می‌گیرد.
 
وی با بیان اینکه یکی از توطئه‌های جدی استکبار تحریک اختلافات بین تشیع و تسنن است، ادامه داد:  تکفیری‌ها با امکانات غرب در این زمینه اقداماتی انجام می‌دهند که با تلاش نیروهای مسلمان منطقه این خواب استکبار نیز تعبیر نخواهد شد و این در حالی است که گروه‌های مختلف اسلامی می‌توانند در کنار همدیگر و با تعامل با یکدیگر خط مقاومت را به پیش ببرند.
 
باهنر در ارتباط با حادثه تروریستی که در مقابل سفارت ایران در لبنان صورت گرفت، بیان کرد: متاسفانه کاری که چند روز قبل صورت پذیرفت، نمونه‌ای از جنایات رژیم صهیونیستی است که باعث شد برخی از هموطنان عزیز ما و مردم لبنان به شهادت برسند وامیدواریم عاملان این حوادث شناسایی شده و به زودی به سزای اعمال خود برسند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار