همزمان با هشتم آذر روز "ایمنی و زلزله"؛

برگزاری مانور بازآموزی زلزله در مدارس بخش غربی پایتخت

جانشین ستاد بحران منطقه 9 از برگزاری مانور زلزله در سطح منطقه 9 خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران عباس خسروی جانشین مدیریت ستاد بحران منطقه 9 با اعلام این خبر افزود: ارائه آمادگی ضروری و هشدارسازی از خطرات زلزله به منظور ایمنی دانش آموزان و معلمان سطح محدوده 9 صورت می‌گیرد.

وی افزود: طی هفته جاری همزمان با هشتم آذر روز "ایمنی و زلزله" برنامه‌های متنوع جهت افزایش دانستنیهای عمومی و ارتقای مهارتهای حرفه‌ای در خصوص خطر زلزله تهران در تمامی مدارس مقاطع راهنمایی و دبیرستان های نواحی دوگانه سطح محدوده به اجرا درمی‌آید.

وی سپس تاکید کرد طبق برنامه‌ریزی ‌های به عمل آمده به منظور حفظ سلامتی تمامی دانش آموزان دختر و پسر کارشناسان زیر مجموعه شهردای تهران در کلاسهای مدارس سطح محدوده حضور می‌یابند و در اقدامی تکمیلی با تشکیل کارگاههای عملیاتی در حیاط مراکز آموزشی اقدام به مهارت افزایی دانش آموزان می‌نمایند.

در پایان عباس خسروی با ذکر آماری خاطرنشان کرد: از مجموع شانزده هزار نفر ساعت آموزشی همگانی به شهروندان سطح منطقه 9 بیش از ده هزار نفر ساعت معادل 62 درصد صرفا به دانش آموزان مدراس اختصاص داشته است.

شایان ذکر است در طی هفته جاری ستاد بحران منطقه 9 با نصب انواع بنر و پوستر در مدارس به همراه توزیع بروشور و سایر دفترچه های راهنما در صف‌های صبحگاهی دانش آموزان اطلاعات مستند و ‌آموزنده در اختیار نسل آینده ساز جامعه قرار خواهد داد.

در عین حال جهت ایجاد انگیزه و افزودن دانستنی‌ها در خصوص زلزله، در بین دانش آموزان با برگزاری مسابقه در صبحگاه دانش آموزی از بین متون توزیع شده به نظراتی که پاسخ صحیح ارائه می‌دهند جوایزی شامل اقلام آموزشی و کمک درسی اهدا می‌گردد.
انتهای پیام/
برچسب ها: مانور ، زلزله ، ایمنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار