با توجه به شکست مقابل شهدای زنجان:

خدایی:روی خط بد شانسی هستیم/می توانستیم پیروز میدان شویم

سرپرست تیم کشتی آزاد گاز مازندران معتقد است اگر در وزن 96 کیلو گرم کشتی گیر تیمش دچار آسیب دیدگی نمی شد به طور حتم در نهایت پیروز میدان بودند.

مجید خدایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:در دیدار مقابل تیم شهدای زنجان خیلی راحت می توانستیم پیروز میدان شویم اما شرایط طوری رقم خورد که در نهایت نتیجه را 4 بر 3 واگذار کردیم.

وی با بیان این که متاسفانه روی خط بد شانسی هستیم تصریح کرد:در رقابت وزن 96 کیلو گرم در حالی که مهران میرزایی آزاد کار تیم ما مقابل سعید امیری پیش بود و به راحتی می توانست پیروز شود با آسیب دیدگی شدید از ناحیه دست روبرو شدکه همین اتفاق کافی بود کل نتیجه تیمی عوض شود.

دارنده مدال برنز جهان درباره عملکرد سایر آزادکاران تیمش اظهار داشت:به هرحال تیم ما نفرات جوانی را در اختیار دارد اما در دیدار مقابل شهدای زنجان خیلی بهتر می توانستند عمل کنند.در هرصورت برای هفته های آتی باید ببیشتر روی آنها کار کنیم تا آنچه را که انتظار کادر فنی است برآورده سازند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کشتی گیران خارجی به ترکیب تیم اضافه خواهد شد گفت:ما دوست داریم در اوزانی که ضعف داریم از کشتی گیران خارجی استفاده کنیم اما هر تیمی بر اساس بودجه ای که در اختیار دارد برنامه ریزی می کند،وضعیت ما در شرایط کنونی به گونه ای نیست که از ظرفیت کشتی گیران خارجی استفاده کنیم وبه احتمال فراوان تا پایان مسابقات لیگ برتر با همین ترکیب ادامه خواهیم داد.

خدایی در خاتمه گفت:درست است در دو هفته نخست رقابتهای لیگ نتیجه را واگذار کریم اما این دلیل نمی شود که ناامید باشیم،به طور حتم با برنامه ریزی لازم در هفته های آینده شکست های قبلی را جبران خواهیم کرد.

در هفته دوم مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد جام ولایت تیم گاز مازندران با نتیجه 4 بر 3 مقابل میزبان خود مغلوب شد و در هفته آینده میهمان خونه به خونه بابل خواهد بود.

نتیجه انفرادی دیدار تیم های شهدای زنجان وگاز مازندران به شرح زیر است:

شهدای زنجان 4- گاز مازندران 3(اسامی تیم زنجان در ابتدا آمده است)
55 کیلوگرم: کاظم شیرزادی، برنده- رضا اطری (6- صفر)
60 کیلوگرم: مهدی قربان نژاد- عارف علیزاده، برنده (صفر- 8)
66 کیلوگرم: میثم حیدری، برنده- مهران نصیری (9- 4)
74 کیلوگرم: حسین الیاسی، برنده- امیر هادی نژاد (7- 1)
84 کیلوگرم: علی باقرپور- محمد جواد ابراهیمی، برنده (صفر- 7)
96 کیلوگرم: سعید امیری، برنده- مهران میرزایی (5- 2) - میرزایی به دلیل مصدومیت به مسابقه ادامه نداد.
120 کیلوگرم: سعید زرینی- جابر صادق زاده، برنده (صفر- 7)

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار