طی بیانیه‌ای صادر شد

حمایت 20 تشکل دانشجویی استان فارس از توافق نامه هسته‌ای ژنو

تشکل‌های دانشجویی استان فارس ضمن حمایت از عملکرد دولت تدبیر و امید، و در پی موفقیت هسته‌ای به دست آمده در ژنو، ضمن تقدیر و تشکر از هیأت مذاکره کننده ایرانی با صدور بیانیه‌ای حمایت خود را از امضای توافقنامه هسته‌ای ایران و 1+5 اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگارن، 20 تشکل دانشجویی استان فارس در حمایت از توافق ایران در مذاکرات 1+5 در ژنو بیانیه‌ای را منتشر کردند.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

به نام خدا
 
حمایت 20  تشکل  دانشجویی استان فارس از توافق نامه هسته‌ای ژنو
 
تشکل‌های دانشجویی استان فارس ضمن حمایت از عملکرد دولت تدبیر و امید،  و در پی موفقیت هسته‌ای به دست آمده در ژنو،  ضمن تقدیر و تشکر از هیأت مذاکره کننده ایرانی با صدور بیانیه‌ای حمایت خود را از امضای توافقنامه هسته‌ای ایران و 1+5 اعلام کردند.
 
در متن توافقنامه به صراحت از حق غنی سازی هسته‌ای ایران سخن به میان آمده که نشان از پیروزی قاطع مذاکره کنندگان ایرانی دارد.

تشکل‌های دانشجویی استان فارس به رسمیت شناختن غنی سازی را حق مسلم مردم ایران می‌دانند و معتقدند که فضل الهی و حمایت و دعای خیر مردم ، باعث بالا بردن غرور و اقتدار ملی جمهوری اسلامی ایران گردیده است و تحریم های نابجای دولتهای غربی که خلاف قوانین بین المللی می‌باشد در طول یک دهه‌های گذشته مشقت‌های زیادی را بر مردم ایران تحمیل نموده است . ولی مردم ایران با استقامت و پایداری و رهنمود‌های مدبرانه رهبر معظم انقلاب  این سختی‌ها را تحمل که نهایتاً دولتهای غربی و به خصوص آمریکا این حق را ، حق مسلم مردم ایران دانسته و با پا فشاری دیپلمات های مجرب و کار آزموده و ترسیم راه با پیروی از نرمش قهرمانانه که به وسیله مقام معظم رهبری عنوان گردیده باعث اجرای توافقنامه و پیروزی هیأت مذاکره کننده گردید .
 
ما تشکل‌های دانشجویی از توافقنامه بعمل آمده توسط هیأت دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران با گروه 1+5 و رهنمودهای مقام معظم رهبری و هماهنگی و پشتیبانی قوای سه‌گانه حمایت خودمان را اعلام می‌داریم .
 
و در پایان تشکل‌های دانشجویی استان فارس این پیروزی با اقتدار را به رهبری معظم انقلاب و مردم عزیز جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و آرزوی سربلندی و موفقیت برای دولت تدبیر و امید و مردم کشورمان را از خداوند سبحان آرزومندیم .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار