بررسی فون پد7 ایسوس + عکس

ایسوس در نمایشگاه IFA 2013 از نسخه جدید فون پد رونمایی کرد. فون‌پد در واقع یک تبلت 7 اینچی است که امکان برقراری تماس تلفنی را دارد. نسخه جدید فون پد به سخت افزار قوی‌تری تجهیز شده که در ادامه مطلب به آن می‌پردازیم.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ نسل اول فون‌پد در واقع یک تبلت / تلفن هوشمند 7 اینچی بود که توانست در بازار فشرده تبلت‌های 7 اینچی ارزان‌قیمت موقعیت خوبی را کسب نماید. حال ایسوس با معرفی نسل دوم، بهینه‌سازی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، و البته کاهش قیمتی که در نتیجه عقب‌گرد ایسوس در زمینه طراحی بدنه حاصل شده، قصد دارد نفوذ خود در این رده از بازار تبلت‌ها را بیشتر کند.



ایسوس در این سری از تبلت‌های 7 اینچی خود از پردازنده‌های اتم اینتل استفاده می‌کند و در نسل جدید فون‌پد 7 شاهد یک پردازنده قدرتمند با توان مصرفی بسیار پایین هستیم. همچنین رابط کاربری نرم افزار ایسوس نیز تغییرات زیادی را به همراه داشته است. در نگاه اول بدنه پلاستیکی این تبلت شما را چندان مجذوب نمی‌کند. به نظر می‌رسد ایسوس برای آن که بتواند هم از سخت‌افزار قدرتمندتری بهره ببرد و هم قیمت این محصول را به حداقل برساند، کیفیت بدنه را کاهش داده است. در قسمت پشت دستگاه شاهد یک بدنه تماما پلاستیکی هستیم که یک طرح اکلیلی مانند دارد. دوربین 5 مگاپیکسلی بدون فلاش این تبلت در بالا قرار دارد و زیر آن آرم ایسوس قابل مشاهده است.




لنز دوربین یک برجستگی را در بدنه ایجاد کرده و به همین دلیل هنگامی که فون‌پد 7 را روی سطحی صاف قرار می‌دهید، باید کمی مراقب باشید که جسم تیز و زبری در زیر آن نباشد. در قسمت پایین نیز می‌توان آرم اینتل (سازنده پردازنده فون‌پد 7) را مشاهده کرد. بدنه پشت از استحکام قابل قبولی در برابر ضربه برخوردار است و می‌تواند به خوبی از سخت‌افزار داخلی تبلت محافظت کند، اما به نظر می‌رسد که در مقابل خط و خش و جای ضربه چندان مقاومتی از خود نشان ندهد. همچنین حالت صاف آن باعث می‌شود که تبلت در حالت استفاده با یک دست، لیز بخورد. در مجموع Fonepad 7 که حدود 10.5 میلی متر ضخامت و 340 گرم وزن دارد، ارگونومی مناسبی داشته و بدنه پلاستیکی آن نسبت به بدنه فلزی در نسل قبل، یک عقب گرد محسوب می‌شود.






برچسب ها: بررسی ، فون پد ، هفت ، ایسوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار