ركن آبادي:ايران درمقابل حمله انتحاري به سفارتش در بيروت ساكت نخواهد نشست

سفيرايران درلبنان ازعدم سكوت ايران درمقابل حمله انتحاري گروه هاي تروريستي به سفارت اين كشور در بيروت خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از پايگاه خبري الجديد:"غضنفر ركن آبادي" روز دوشنبه در سخناني اظهار داشت:ايران در برابر انفجار سفارتش در بيروت ساكت نخواهد نشست وبا آرامش وعقلانيت به صورتي كه از اين دست حوادث ديگر تكرار نشود به آن پاسخ مي دهد.

وي در ادامه با بيان اينكه بهترين شيوه پاسخ به اينگونه اقدامات ادامه راه هميشگي است گفت:گروهي ويژه از ايران با طرف هاي ذيربط درخصوص ادامه تحقيقات پيرامون انفجارهاي بيروت ديدار و گفتگو كرده واميدواريم كه تمامي موارد در رابطه با اين جنايت هرچه سريعتر مشخص شود.

"ركن آبادي" همچنين تشديد تدابير امنيتي درنزديكي سفارت ايران در بيروت را طبيعي دانست واظهار داشت:در لحظه انفجار در نشستي در دفتر خود بودم و رايزن فرهنگي درحال آمدن از ساختمان رايزني فرهنگي ايران به داخل سفارتخانه بود.

سفير ايران درلبنان همچنين درخصوص مذاكرات هسته اي ايران وگروه 1+5 گفت:مذاكرات ايران وگروه 1+5 پيرامون موضوع هسته اي است اما در كنار آن مذاكرات سياسي هم وجود دارد.

وي همچنين عربستان سعودي را به عقلانيت،آرامش وگفتگو دعوت كرد وتصريح كرد:هم اكنون ديدارهاي مشترك بين هيئت هاي ايراني وعربستاني درجريان است و ما همواره بر روابط بهتر با رياض تمركز داريم.

"ركن آبادي" در واكنش به اظهارات نخست وزير رژيم صهيونيستي پيرامون توافق هسته اي ايران وغرب گفت:اسلحه "نتانياهو" در رابطه با پرونده هسته اي ايران خالي شده است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار