پایان دردسر‌های توهم مرد معتاد

فرمانده انتظامی رضوانشهر گفت: معتادی که بر اثر توهم اقدام نافرجامی در زمینه به آتش کشیدن دو خودرو در رضوانشهر داشت، دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ سرهنگ مجید حسینی با اشاره به وقوع آتش‌سوزی خودرو توسط یک فرد معتاد اظهار داشت: با شکایت فردی مبنی بر به آتش کشیده شدن خودروی پژو 206 او توسط شخص یا اشخاص نامعلوم، موضوع به صورت ویژه در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
 
وی با بیان اینکه تیم مجرب و کارآزموده کارآگاهان پلیس آگاهی موضوع را پیگیری کردند، افزود: آنها پس از نمونه‌برداری در صحنه به فردی 42 ساله به نام داریوش که معتاد به مواد مخدر صنعتی بود مظنون شدند.
 
فرمانده انتظامی رضوانشهر ادامه داد: کارآگاهان برای صحت اطمینان به صورت غیر محسوس فرد متهم را به مدت دو هفته تحت کنترل قرار دادند تا اینکه فرد دیگری نیز شکایتی مشابه شکایت فرد نخست به پلیس ارائه داد.
 
این مسئول با اشاره به اینکه کارآگاهان نیز بلافاصله وارد صحنه شدند، تصریح کرد: پس از اثربرداری از صحنه با هماهنگی مقام قضایی از منزل متهم بازرسی کردند.
 
حسینی با اعلام اینکه به گفته حسینی، در بازرسی از منزل فرد متهم آثاری مربوط به صحنه‌های مذکور مطابقت داشت و به همین منظور متهم با تشکیل پرونده به محاکم قضایی اعزام و با قرار مناسب روانه زندان شد.
 
وی دلیل اقدام این فرد معتاد را توهم ناشی از اعتیاد نامید و از همکاری خوب مردم شهرستان رضوانشهر با پلیس در شناسایی و کشف جرایم قدردانی کرد.
 
این مسئول خاطرنشان کرد: شهروندان رضوانشهری در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه ناهنجاری، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 پلیس اطلاع دهند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.
 
فرمانده انتظامی رضوانشهر در پایان همکاری مردم با پلیس را در برقراری امنیت جامعه بسیار تاثیرگذار خواند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار