قم/

کسب ششمین پیروزی متوالی ایثار قم در لیگ بسکتبال با ویلچر

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم به ششمین پیروزی متوالی خود در نخستین دوره پیکارهای قهرمانی لیگ نخاعی‌های کشور دست پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، دیدارهای هفته دوم از دور برگشت بازی‌های نخستین دوره لیگ بسکتبال با ویلچر نخاعی‌های کشور با کسب برتری قاطع تیم جانبازان و معلولین باشگاه ایثار قم برابر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار تهران (ب) همراه بود.

برتری تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در دیدار حساس و نفس‌گیر مقابل تیم ایثار تهران (ب) در دومین هفته از بازی‌های دور برگشت لیگ نخاعی‌های بسکتبال با ویلچر کشور که امروز برگزار شد، جایگاه این تیم در صدر جدول رده‌بندی این مسابقات را نیز مستحکم‌تر کرد.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در ششمین مسابقه خود از پیکارهای لیگ نخاعی‌های بسکتبال با ویلچر کشور در تلاش برای حفظ صدرنشینی خود به مسابقه دوم دور برگشت رفت و توانست در دیداری خارج از خانه تیم ایثار تهران (ب) را مغلوب خود کند.

بسکتبالیست‌های جانباز و معلول توانمند قمی با کسب ششمین پیروزی متوالی خود در پیکارهای این فصل و رساندن جمع امتیازات خود به عدد 12 صدرنشینی خود در لیگ نخاعی‌های بسکتبال با ویلچر کشور را ادامه داده و خود را به عنوان مدعی اول کسب عنوان قهرمانی معرفی کردند.

صدرنشینی تیم بسکتبال با ویلچر نخاعی‌های ایثار قم در این دوره از پیکارها، به واسطه بازی‌ خوبی که این تیم در دیدار هفته ششم انجام داد ضمن ثبت ششمین پیروزی متوالی اختلاف امتیازات این تیم با تیم‌های بعدی را نیز افزایش داد تا نماینده قم در آستانه کسب قهرمانی قرار بگیرد.

رقابت‌های لیگ نخاعی‌های بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور از امسال راه‌اندازی شده است و تیم بسکتبال با ویلچر نخاعی‌های ایثار قم در هفته ششم این بازی‌ها در دیداری خارج از خانه امروز میهمانی تیم ایثار تهران (ب) بود و با حساب 51 بر 46 صاحب برتری شد.

این تیم در چهار دیدار قبلی در سالن شهید محمود رضاییان قم میزبان رقبای خود تیم‌های ایثار تهران (الف)، ایثار تهران (ب)، جانبازان کرج و همچنین میهمان تیم جانبازان کاشان بوده و پیش از این در نخستین بازی دور برگشت خود که اتفاقاً بیرون از خانه برگزار شد در دیدار با تیم جانبازان کرج با کسب برتری 47 بر 41 میدان را ترک کرد و بدین ترتیب به روند موفقیت‌های خود تداوم بخشید.

تیم نخاعی‌های باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم در حالی این بازی را با پیروزی به پایان رساند که وفایی با 22 امتیاز و علی خوشرفتار با کسب 18 امتیاز بهترین و امتیازآورترین بازیکنان تیم ایثار قم بودند تا این تیم اقتدار خود در این رقابت‌ها را حفظ کند./ز

برچسب ها: قم ، کسب ، ششمین ، پیروزی ، متولی ، ایثار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.