پایِش، پایَش را در اداره کل آموزش و پژوهش سیما گذاشت

نشست تحلیل و بررسی برنامه اقتصادی"پایش" با حضور عوامل و کارشناسان این حوزه در اداره کل آموزش و پژوهش سیما برگزار شد.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره کل آموزش و پژوهش سیما در نشست تحلیلی برنامه اقتصادی "پایش"،امیر سیاح (مدیر گروه اقتصاد شبکه یک)، توحید آتشبار (سرپرست گروه تحقیق)، مرتضی حیدری و کیا داوود اسفندیاری مجری برنامه و همچنین رضا صائمی(تحلیل گر رسانه)، علیرضا دهقانی(مدیریت خدمات آموزشی و پژوهشی) و روح الله کریمیان (مسئول روابط عمومی) حضور داشتند.
 
در ابتدای نشست امیر سیاح، مدیر گروه اقتصاد شبکه یک، در خصوص پخش برنامه‌های اقتصادی و نگاه برنامه سازان عنوان کرد: ما در برنامه "پایش"تلاش کردیم مخاطب برنامه مردم باشند و به همین منظور مباحث اقتصادی جذاب و عامه پسند را شناسایی کرده و برای آنها برنامه تولید کردیم.
 
وی ادامه داد: حمایت ریاست محترم سازمان و همکاری های شبکه برای ادامه یافتن برنامه تاثیر مهمی در فرآیندهای تولید داشت.
 
مرتضی حیدری در ادامه نشست گفت: سیاست برنامه "پایش" بر این اساس بود که از طریق انتخاب موضوعات متناسب و به روز، بتواند با مخاطب عام ارتباط برقرار کند.
 
کیا داوود اسفندیاری ، مجری پایش گفت: تنوع آیتمهای برنامه عاملی برای توفیق بوده که در این مجموعه به کمک اجرای خوب مرتضی حیدری و ایده های مدیر گروه اقتصاد شبکه توانستیم به این موفقیت برسیم.
 
در این نشست دو ساعته، کارشناسان حوزه اقتصادی حاضر در جلسه به نقد و بررسی و ارائه پیشنهادات درباره برنامه «پایش» پرداختند و حضار در جلسه نقطه نظرات خود برای تولید سری های بعدی این برنامه و استراتژی تولید برنامه هایی از این دست را مورد بررسی قرار دادند.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار