معاون توسعه مديريت و پشتيباني وزارت آموزش و پرورش از توزيع شير رايگان مدارس در صورت آمادگي شركت‌هاي توليد‌كننده از پانزدهم آذر ماه خبر داد‌.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، وحيد كيارشي با بیان اینکه دستور‌العمل مربوط به توزيع شير رايگان مدارس در تاريخ 26 آبان امسال به استان‌ها ابلاغ‌ شده است‌، اظهار داشت: بررسي‌هاي به عمل آمده حاكي از آن است كه حدود 9 ميليون دانش‌آموز و كاركنان شاغل در مدارس دولتي دوره‌هاي ابتدايي و دوره اول متوسطه تحت پوشش طرح توزيع رايگان شير قرار مي‌گيرند. 

معاون توسعه مديريت و پشتيباني آموزش و پرورش با اشاره به اينكه تعداد نوبت توزيع شير در مدارس به ميزان اعتبار مصوب از سوي معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهور بستگي دارد، افزود: اعتبار طرح  مذكور در بودجه سال 92 بالغ بر 1170 ميليارد ريال پيش بيني شده است كه وزارت آموزش و پرورش به منظور  هرچه بهتر اجرا شدن طرح، درخواست تخصيص 1500 ميليارد ريال  نموده است . 

وي تصريح كرد: در صورت تخصيص اعتبار مورد نياز و همكاري شركت هاي توليد كننده لبنيات، آموزش و پرورش آمادگي دارد تا سقف 70 نوبت شير رايگان در مدارس توزيع نمايد.

وي خاطرنشان كرد: شير از 15 آذر در مدارس كشور توزيع مي‌شود.
انتهای‌ پیام/

برچسب ها: توزیع ، رایگان ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار