معاون آموزش ابتدايي وزارت آموزش و پرورش ، نقش آموزش و پروش را در توسعه همه جانبه كشور مهم عنوان كرد .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از وزارت آموزش و پرورش ، محمد ديمه‌ور صبح امروز در مراسم توديع و معارفه مديران كل آموزش و پرورش استان قزوين ، افزود: آموزش و پرورش از جمله ارگان‌هايي است كه از ظرفيت‌هاي فوق‌العاده‌اي برخوردار است كه مي‌توان از آنها به عنوان راهكار پيشبرد برنامه‌ها ياد كرد.

معاون آموزش ابتدايي وزارت آموزش و پرورش  با اشاره به اينكه معلمان و دانش‌آموزان مي‌توانند در موفقيت برنامه‌ها تأثيرگذار باشند، يادآور شد : براي نهادينه كردن علم و اخلاق در جامعه بايد به جايگاه عظيم علم كه نقطه آغازين آن آموزش و پرورش است، توجه ويژه‌اي شود .

وي با تأكيد بر اينكه ظرفيت‌ آموزش و پرورش بايد در ظرفيت‌سازي كلان كشور مورد توجه قرار گيرد،خاطر نشان كرد: اگر بستري فراهم شود كه فرصت‌هاي موجود در اين نهاد به خوبي شناسايي و مورد بهره‌برداري قرار گيرد، قطع يقين مي‌توانيم از آن براي رسيدن به اهداف نظام استفاده كنيم.

ديمه ور تصريح كرد : در حال حاضر 51 هزار كلاس چند پايه و معلم در سطح كشور وجود دارد كه برخي از اين معلمان فقط با عشق و علاقه‌اي كه نسبت به اين شغل دارند، دورترين نقاط و سخت‌ترين شرايط را مي‌پذيرند.

معاون آموزش ابتدايي وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اينكه معلمان در طول هفته 67 كتاب درسي را تدريس مي‌كنند، افزود : معلمان با همت بلند خود پرچم تعليم و تربيت را در دورترين نقاط مرزي كشور به اهتزاز درآورده‌اند .

وي در پايان يادآور شد: آموزش و پرورش بزرگ‌ترين فصل مشترك نظام و مردم است كه براي پاسداشت آن بايد ايده‌ها را به برنامه تبديل كرد.
انتهای‌پیام/

برچسب ها: کلاس ، معلم ، اموزش ، پرورش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار