نتایج هفته پنجم ليگ قهرمانان اروپا (روز دوم)؛

بيانكنري‌هاي نااميد تشنه پيروزي/صعود آبی‌های منچستر به دور حذفی

در حساس‌ترين بازي‌هاي هفته دوم ليگ قهرمانان اروپا تيم يوونتوس به مصاف كپنهاگن مي‌رود.از نتایج این هفته صعود قطعی منچستر به دور حذفی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، هفته پنجم مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا در دور برگشت، امشب در 4 گروه و با پيگيري 8 ديدار انجام مي‌شود.

گروه A:

**بايرلوركوزن – منچستر يونايتد

در گروه ‌A ليگ قهرمانان اروپا امشب شياطين سرخ به مصاف بايرلوركوزن مي‌روند، شاگردان ديويد مويس هم‌اكنون با 1 امتياز اختلاف در صدر جدول گروه ‌A قرار دارند، شياطين سرخ در اين هفته از ليگ پريمير در شرايطي كه مي‌توانستند برابر كارديف به پيروزي رسند در دقيقه 90 با دريافت يك گل به تساوي 2 بر 2 رضايت دادند، اين در حالي است كه بايرلوركوزن در اين هفته از بوندسليگا با مربي جوان خود سامي هوپيا با پيروزي در برابر هرتابرلين به رده دوم جدول بوندسليگا صعود كرده است و از طرفي در تلاش است كه با خت 4 بر 2 دور رفت را مقابل سرخ‌پوشان منچستري جبران كند.

** شاختار دونسك - رئال‌سوسيداد

نماينده باشگاه اسپانيا رئال سوسيداد در گروه A كه هم‌اكنون در رده چهارم قرار دارد به اوكراين سفر خواهد كرد تا با انگيزه بالاي خود و كسب 3 امتياز ارزشمند از منچستر‌ يونايتد در برابر شاختار دونسك اوكراين كه به نظر مي‌رسد حريف سرسختي نباشد، به پيروزي دست یابد.

گروه‌ B:

**رئال مادريد- گالاتاسراي/ رونالدو غايب بزرگ این دیدار

غوهاي سفيد سانتياگو برنابئو كه صعود خود را با پيروزي‌هاي مقتدرانه قطعي كرده‌اند، امشب در خانه ميزبان گالاتاسراي تركيه هستند، گالا كه در دور رفت و در زمان حضور فاتح‌ تریم با نتيجه 6 بر 1 بازي را واگذار كرد، با مانچيني قصد دارد نتيجه حاصله را جبران كند، هر چند در بازي هفته چهارم مقابل كپنهاگن به شكست تن داده است و هم‌‌‌اكنون با 4 امتياز در رده دوم قرار دارد.

كريس رونالدو، ستاره پرتغالي رئالي‌ها كه در بازي دور رفت هت تريك كرد در اين ديدار به خاطر مصدوميت برابر آلمريا از روي نيمكت ذخيره‌ها بازي را پيگيري خواهد كرد.

**يوونتوس – كپنهاگن/ بيانكنري‌هاي نااميد تشنه پيروزي

بيانكنري‌هاي شهر تورين ايتاليا كه با 3 امتياز در قعر گروه ‌B جاي گرفته‌اند، ميزبان كپنهاگن دانمارك هستند.

شاگردان آنتونيو كونته از 4 بازي خود در اين دوره از رقابت‌ها تنها 3 امتياز كسب كرده‌اند و براي صعود از گروه خود به عنوان تيم دوم بايد پيروز ميدان باشند، يوونتوسي‌ها كه اين هفته برابر ليورنو در اسكودتو به پيروزي رسيده است، قصد دارند تساوي دور رفت مقابل كپنهاگن را به پيروزي دور برگشت تبدیل كنند.

گروه‌ C :

** پاري‌سن ژرمن – المپياكوس/ مسير هموار ژرمن‌ها در ليگ قهرمانان

پاري‌سن ژرمن در گروه C رقابت‌ها توانسته با 10 امتياز از 4 ديدار جايگاهش را به عنوان تيم صدرنشين تثبيت كند و صعودش را به دور بعد ليگ قهرمانان اروپا و حضور در بين 16 تيم قطعي كرده است، زلاتان ابراهيموويچ هم كه ديگر با حذف كشورش از صعود به جام جهاني ديگر دغدغه ای ندارد با تمام وجود براي باشگاهش به ميدان خواهد رفت، ژرمن‌ها هر چند فصل را خوب شروع نكردند، اما هم‌اكنون در لوشامپيونه در صدر قرار دارند.

**اندرلشت – بنفيكا

اندرلشت بلژيك، ميزبان بنفيكا پرتغال است، اين تيم كه هم‌اكنون تنها با یک امتياز در قعر جدول گروه C جاي گرفته است، از طرفي بنفيكا هم با 4 امتياز در جايگاه سوم قرار دارد و با المپياكوس يونان فاصله اي سه امتيازي دارد، اين تيم اگر قصد صعود دارد بايد برابر اندرلشت پيروز شود و اميدوار باشد كه المپياكوسي‌ها هم مغلوب ژرمن‌ها پس از تساوي در دور رفت شوند.

گروه D :

**منچستر سيتي- ويكتوريا بلژن

شاگردان مانوئل پيگريني كه اين هفته در ليگ برتر انگليسي عملكرد خيره كننده‌اي داشته‌اند و شكست تحقيرآميزي را به تيم مدعي تاتنهام تحميل كرده‌اند با انگيزه فراوان و پس از پيروزي مقابل زسكا مسكو به دنبال رقم زدن شاهكار ديگري مقابل تيم نه چندان قدرتمند ويكتوريا بلژن هستند.

**بايرن مونيخ 3– 1زسكا مسكو

با شکست زسکا مسکو مقابل بایرن مونیخ، صعود آبی‌های منچستر به دور حذفی قطعی شد.


انتهاي پيام/
برچسب ها: لیگ ، اروپا ، قهرمانی ، صعود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار