اردلان: خودمان نامه زده‌ايم گل‌آرا به بوكس نيمه حرفه‌اي دعوت شود

دبير فدراسيون بوكس گفت: خودمان به مسئولان بوكس نيمه حرفه‌اي جهان نامه زده‌ايم تا در صورت موافقيت از گل‌آرا به اين مسابقات دعوت شود.

همايون اردلان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: دعوت‌نامه‌اي از بوكس نيمه حرفه‌اي به ما ارسال نشده است بلكه ما خودمان نام فروتن گل‌آرا را با درخواست خودش به مسئولان مسابقات بوكس نيمه حرفه‌اي جهان ارسال كرده‌ايم تا در صورت تمايل از وي براي شركت در اين مسابقات دعوت كنند.

وي افزود: تا به اين لحظه هنوز نامه‌اي از مسئولان اين مسابقات به دستمان نرسيده است اما اگر ظرف 5 روز آينده هم خبري نشود اين مسئله را پيگيري خواهيم كرد.

اردلان تصريح كرد: فكس بليت روزبهاني نيست چند روز پيش به ما رسيد و وي براي قرارداد با تيم آستانه آرلانز قزاقستان به اين كشور رفت تا در فصل آتي با اين تيم در مسابقات شركت كند.

وي عنوان داشت: مسابقات قهرماني كشور بوكس بزرگسالان نيز كه مدت‌ها مدام تعويق مي‌شد اين بار قرار است از 15 تا 20 آذرماه به ميزباني استان البرز برگزار شود.

وي در پايان خاطر نشان كرد: مشت زنان رده سني بزرگسالان در 5 روز با هم به رقابت خواهند پرداخت تا برترين آن‌ها در 10 وزن معرفي شوند. اين بوكسورها در ادامه به اردوي تيم ملي بوكس بزرگسالان زير نظر اكبر احدي دعوت خواهند شد.

انتهاي پيام

برچسب ها: اردلان ، بوکس ، گل آرا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار