هفته پنجم سوپرلیگ بسکتبال؛

پیروزی پر امتیاز پتروشیمی در ماهشهر/ برد خانگی ذوب آهن ، دومین باخت ماهان

هفته پنجم سوپر لیگ بسکتبال عصر امروز با برتری تمام مدعیان پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران ، هفته پنجم سوپرلیگ بسکتبال با 6 دیدار عصر امروز برگزار شد.

در اولین دیدار هفته مهرام با نتیجه 83 بر66 مقابل ماهان برنده شد و بدون باخت ماند. این دومین باخت پیاپی ماهان بعد از شکست در گرگان بود. مهرامی ها بعد از این برد در صدر جدول ماندند و تیم ماهان در رده هشتم قرار گرفت.

دانشگاه آزاد باخت هفته قبل خود را با پیروزی 67 بر 62 در خانه زنجان جبران کرد. زنجانی ها همچنان بدون آقاکوچکی سرمربی خود بازی می کنند اما سامان ویسی بازیکن ملی پوش این تیم با گرفتن رضایتنامه از دانشگاه آزاد برای دومین هفته متوالی در ترکیب تیم قرار گرفت. زنجان با این شکست یک رده در جدول سقوط کرد و پنجم شد اما دانشگاه آزاد در رده دوم جدول باقی ماند.

شرایط مساوی پتروشیمی و ذوب آهن
 
تیم ذوب آهن با پیروزی 67 بر 43 مقابل گرگان از رده پنجم جدول بالاتر آمده و با شرایطی کاملا مساوی با تیم پتروشیمی در رده سوم جدول قرار گرفت. ذوب آهن و پتروشیمی در لیگ امسال بدون باخت پیش می روند و هر دو تیم یک بازی کمتر از تیمهای دیگر دارند. ذوب آهن هفته آینده باید با مهرام در تهران روبرو شود و در صورت پیروزی، فرصت بالاتر رفتن در جدول رده بندی را زودتر از پتروشیمی خواهد داشت.

 تیم پتروشیمی بندر امام هم در دیداری پر امتیاز 105 بر67 نیروی زمینی را شکست داد. نیروی زمینی طبق پیش بینی تنها تیم بدون برد لیگ باقی ماند.

دیدار
هفت الماس قزوین و استقلال زرین قشم که در وقت قانونی در قزوین 71 بر 71 مساوی شده بود، در وقت‌ اضافی با برتری 83 بر 79 قشمی ها به پایان رسید. این چهارمین باخت هفت الماس و دومین برد قشم بود.
 
 در آخرین بازی هفته نیز افرا خلیج فارس در تهران موفق شد 84 بر 76 صنایع ماهشهر را شکست دهد. افرا با این نتیجه به دومین برد از 4 دیدار خود دست پیدا کرد و تیم صنایع با چهارمین باخت پیاپی در رده یازدهم جدول جای گرفت.
 
برچسب ها: لیگ ، برتر ، بسکتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار