گاز با غلبه بر ذوبی ها صدرنشین شد

هفته سوم لیگ برتر والیبال زنان امروز پنج شنبه با سه بازی پیگیری شد که در مهمترین بازی ذوب آهن اصفهان مغلوب گاز ایران شد و اسلامشهر نیز با شکست بابلسر به رتبه دوم آمد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران دو تیم گاز ایران و ذوب آهن که در پایان هفته دوم با شش امتیاز به ترتیب در مکان های اول و دوم لیگ برتر والیبال زنان قرار داشتند در مهمترین بازی این هفته در اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند و میزبان سه بر یک مغلوب گاز ایران شد.

تیم میزبان که عنوان پرافتخارترین تیم این رقابت ها را در پرونده کاری خود دارد با پذیرش این شکست دو پله سقوط در جدول را تجربه کرد و به رتبه چهارم آمد.

تیم والیبال زنان اسلامشهر در دومین بازی خود در این رقابت ها امروز سه بر یک میزبان خود بابلسر را از پیش رو برداشت تا این تیم نیز شش امتیازه شود و در رقابت نزدیک با ذوب آهن و دانشگاه آزاد در رتبه دوم این رقابت ها قرار گیرد.

سومین بازی هفته سوم لیگ برتر والیبال زنان را دو تیم دانشگاه آزاد اسلامی و سنگ تاش شیراز در خانه والیبال تهران برگزار کردند که دانشگاه آزاد سه بر صفر به پیروزی رسید. حریف دانشگاه در برابر این تیم حرفی برای گفتن نداشت زیرا در سه ست متوالی تنها موفق به کسب 34 امتیاز در برابر 75 امتیاز دانشگاه آزاد شد.

نتایج کامل بازی های هفته سوم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:

دانشگاه آزاد 3– سنگ تاش شیراز صفر
(25-7، 25-10 و 25-17)

بابلسر یک – اسلامشهر 3
(17-25، 25-19، 22-25 و 16-25)

ذوب آهن یک – گاز ایران 3
(25-18، 19-25، 15-25 و 22-25)
تیم شهرداری سمنان در هفته سوم لیگ برتر والیبال زنان استراحت داشت.

جدول رده بندی لیگ برتر والیبال زنان در پایان هفته سوم این رقابت ها به قرار زیر است:
1-   گاز ایران 9 امتیاز
2-   اسلامشهر 6 امتیاز
3-   دانشگاه آزاد 6 امتیاز
4-   ذوب آهن 6 امتیاز
5-   شهرداری سمنان صفر امتیاز
6-   بابلسر صفر امتیاز
7-   سنگ تاش شیراز صفر امتیاز

برچسب ها: گاز ، والیبال ، آهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار