ارومیه/

کاهش واردات کالا از گمرک سرو

ناظر گمرکات آذربایجان غربی گفت: میزان واردات کالا از گمرک سرو طی هفت ماه امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه ، میرهاشم سیداحمدی در جمع خبرنگاران با اشاره به واردات کالا از گمرک سرو، اظهار داشت: هفت ماه امسال 68 هزار و 930 تن کالا از این گمرک وارد شد.

وی به ارزش دلاری کالاهای وارد شده از گمرک سرو اشاره کرد و ادامه داد: ارزش دلاری کالاهای وارداتی از این گمرک در هفت ماه امسال 34 میلیون و 182 هزار و 624 دلار برآورد شده است.

سیداحمدی با بیان اینکه 139 هزار و 507 تن کالا در هفت ماه سال گذشته از گمرک سرو وارد شده است، خاطرنشان کرد: ارزش دلاری این کالاها 99 میلیون و 817 هزار و 498 دلار بود.

ناظر گمرکات آذربایجان غربی افزود: میزان واردات کالا از گمرک سرو در هفت ماه امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

وی به کاهش وزن کالاهای وارداتی از گمرک سرو اشاره کرد و اذعان داشت: وزن این کالاها در هفت ماه امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 51 درصد کاهش یافته است.

سیداحمدی ادامه داد: کاهش ارزش دلاری کالاهای وارداتی از گمرک سرو در هفت ماه امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 66 درصد است.

وی به میانگین ارزش کالاهای وارداتی از گمرک سرو اشاره کرد و ابراز داشت: میانگین ارزش کالاهای وارداتی از گمرک سرو در هفت ماه امسال 496 دلار گزارش شده است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.