نخستین همکاری میدیا فرج نژاد و سینا سرلک ضبط می‌شود

نخستین اثر سمفونیک میدیا فرج نژِاد با همکاری تعدادي از نوازندگان ارکستر سفمونیک تهران و گروه موسیقی سوارن ضبط شد و تا ماه آينده سينا سرلك آن را خواهد خواند.

به گزارش حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران، میدیا فرج نژاد،آهنگساز و نوازنده تار ،با اعلام این خبر گفت :این اثر موسیقایی شامل چهار تصنیف است که سه تصنیف با تلفيق اركستر ايراني و سمفونیک آهنگسازی شده و یک قطعه دیگر ارکستراسیون ایرانی دارد.همچنین دراین آلبوم سه قطعه بی کلام نیز وجود دارد.

وی افزود: تنظیم بخش سمفونيك این اثر برعهده «امیر حسین سمیعی» بوده که سابقه پرباري در ساخت و تنظيم آثار موسیقی کلاسیک دارد و براي اولين بار است كه قطعاتي با ماهيت موسيقي ايراني را تنظيم مي كند و آهنگسازي و تنظيم براي سازهاي ايراني اين اثر را خود برعهده داشتم.

فرج نژاد خاطرنشان کرد: این اثر در مایهٔ چهارگاه و همایون و بر اساس اشعاری از هوشنگ ابتهاج، مولانا و فریدون مشیری ، شفيعي كدكني ساخته شده است. 

این هنرمند که تاکنون آثاری چون راه بی‌‌‌نهایت» با صدای «حسام الدین سراج» و «طغیان» به خوانندگی «حسین علیشاپور»  را روانه بازار موسیقی کرده است،گفت:در این اثر نوازندگانی چون پدرام فریوسفی،علی جعفری پویان،میثم مروستی،کریم قربانی،آرین قیطاسی،شروین مهاجر،پاشا هنجنی،محسن پور بخت ، كامران منتظري و ...هنرنمایی کرده‌اند.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار