تبریز/

تولید انبوه تراکتورهای سنگین 150 اسب بخار در شرکت تراکتورسازی تبریز

معاون بازرگانی شرکت تراکتورسازی تبریز گفت: این شرکت در سال آینده، تراکتور سنگین150 اسب بخار، به تولید انبوه می‌رساند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، عباسی در نشست با مدیران ارشد وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه این شرکت نقش مهمی در توسعه مکانیزاسیون کشور دارد، گفت: شرکت تراکتورسازی تبریز یکی از ستون‌های مکانیزاسیون کشور است و با همکاری وزارت جهادکشاورزی، در برنامه‌های آینده توسعه کمی و کیفی و تنوع محصول تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به اینکه تحریم را به‌طور عینی به فرصت تبدیل کرده‌ایم افزود: سال 89، تعداد 11 هزار دستگاه، سال 90، تعداد 17 هزار دستگاه و سال 91 نیز تعداد 23 هزار دستگاه تراکتور در تبریز تولید شد، این در حالی است که درسال جاری نسبت به سال گذشته پنج درصد رشد دارد.

عباسی با اشاره به میزان صادرات تراکتورسازی تبریز خاطرنشان کرد: در سال 89 تعداد یکهزارو 396 دستگاه، در سال 90 تعداد 6 هزارو 399 دستگاه و در سال گذشته تعداد 6 هزارو 401 دستگاه صادر شد که امسال نیز حدود شش‌ هزار دستگاه تراکتور به کشورهای مختلف صادر می‌شود.

وی به کارخانه‌های موجود تراکتورسازی تبریز، در کشورهای ونزوئلا و تاجیکستان اشاره کرد و گفت: علاوه بر این در کشورهای اوگاندا و زیمبابوه شرکت تراکتورسازی دارای نمایندگی بوده و در آینده نزدیک در آفریقای جنوبی نیز اقدام به ایجاد نمایندگی خواهیم کرد.

معاون بازرگانی شرکت تراکتورسازی تبریز، رمز ماندگاری این شرکت را در شرایط تحریم، تلاش برای رسیدن به خودکفایی دانست و یادآور شد: این شرکت با 400 قطعه‌ساز ارتباط دارد و موجب اشتغالزایی زیادی شده است.

وی با بیان اینکه در سال آینده تراکتور سنگین 150 اسب بخار که فقط چند کشور محدود توان تولید آن را دارند و در تراکتورسازی تبریز به تولید انبوه می‌رسد افزود: تولید این نوع تراکتور که با هدف رفع نیاز داخلی و صادرات انجام پذیرفته توسط متخصصان داخلی طراحی شده است./ب

برچسب ها: تولید ، انبوه ، تراکتور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۰۵ خرداد ۱۳۹۵
قیمت تراکتور سنگین itm1500
186 میلیون تومان اعلام شد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۱۲ اسفند ۱۳۹۴
لطفا قیمت رو زیر 150 میلیون بزارین تا بتونیم بخریم
Iran (Islamic Republic of)
میرزائی
۲۲:۴۱ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
.اگر مثل 399 جفت دیفرانسیل بسازید همان بهتر که نسازید
Iran (Islamic Republic of)
مسعود رمضانی
۲۲:۴۰ ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
لطفااگه میشه اتوماتشو بسازین عیبی هم نداره ازایتالیا یا المان دانششو یادبگیرید ارزوی سربلندی میهنمونو دارم مخصوصا بخش کشاورزی
Iran (Islamic Republic of)
yaser
۱۴:۱۰ ۱۸ دی ۱۳۹۳
کیفیت نسبت قیمت الویت بیشتری دارد نظرسنجی ازکشاورزان ورانندگان تراکتور میتواند نواقص را کم کند
Iran (Islamic Republic of)
amir
۱۸:۵۸ ۱۶ مهر ۱۳۹۳
سلام.موفق باشید.تا جایی که امکان دارد دیفرانسیل قدرتی. وبا اسب بخار بالا برای زمین های نسبتن سخت .انشاالله با آرزوی موفقیت.
Iran (Islamic Republic of)
احسان حاجی حسینی
۱۵:۰۳ ۰۱ مهر ۱۳۹۳
انشالا موفق باشید. فقط خواهشن دقت وحوصله بیشتری بکار ببرید‌(خصوصا در موقع منتاژ) واز نواقص تراکتور های موجود درکشور استفاده کنید و انهارا تبدیل به فرصت در راستای تولیدی بدون عیب بکار بگیرید