مشاور وزیر ارشاد:

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 5 دبیرخانه منطقه‌ای روابط عمومی دایر می‌کند

مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برنامه راه اندازی پنج دبیرخانه دائمی منطقه‌ای روابط عمومی در ادارات و سازمانهای تابعه این وزارتخانه خبر داد.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی ،"بابک دربیکی" با بیان این مطلب در بجنورد افزود: ایجاد نخستین مورد از این دبیرخانه ها در نشست اخیر مسوولان روابط عمومی ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استانهای شمال شرق در خراسان شمالی برای بجنورد تصویب شد.

وی افزود: دلیل انتخاب خراسان شمالی به عنوان میزبان نخستین دبیرخانه دائمی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استانهای شمال شرق کشور به دلیل نگاه مثبت مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان به جایگاه روابط عمومی و معرفی مدیران این واحد به عنوان مشاور خود بوده است. 
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اهداف مهم ایجاد و راه اندازی دبیرخانه دائمی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در استانها را فراهم کردن بستر شکل گیری نگاه تخصصی به جایگاه روابط عمومی و نقش موثر آن در رشد و تعالی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد.

استانهای عضو دبیرخانه دائمی فرهنگ و ارشاد اسلامی در شمال شرق شامل خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سمنان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی هستند.

دربیکی همچنین در خصوص اطلاع رسانی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در استانها گفت: در سه ماه اخیر پنج هزار و 500 خبر توسط روابط عمومی ادارات تابعه این وزارتخانه در استانها با وجود محدودیت و سختگیری که در بخش اطلاع رسانی وجود داشته تولید شده که این رقم در مجموعه وزارتخانه در مرکز تنها حدود 200 خبر بوده است.

انتهای پیام/ص
برچسب ها: ا ، ا ، ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.